Tanker etter TUL

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, eller, ja..

Vi har prøvd en lang stund på denne siste rakkeren, og fikk til slutt litt medisinsk hjelp, da satt den på første.
Før TUL var jeg så engstelig for å ikke se bankende hjerte, men det fikk vi jo se. Likevel føler jeg meg litt, ja, nummen, på en måte. Ikke helt jublende over det lille livet som er der.

Ikke vet jeg helt årsaken heller, men jeg føler litt på det at det er en fosterdiagnostikk også, om 4,5 uker. Kanskje det bare er at jeg ikke tør slippe jubelen løs før vi har fått svaret på den? Jeg vet ikke, jeg bare trodde jeg skulle føle det litt annerledes etter å ha sett at alt var i orden, egentlig..

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men det pleier jo å hjelpe å få tankene ut, enten skriftlig eller muntlig, og ikke bare ha de surrende i hodet i alle fall..

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, eller, ja..

Vi har prøvd en lang stund på denne siste rakkeren, og fikk til slutt litt medisinsk hjelp, da satt den på første.
Før TUL var jeg så engstelig for å ikke se bankende hjerte, men det fikk vi jo se. Likevel føler jeg meg litt, ja, nummen, på en måte. Ikke helt jublende over det lille livet som er der.

Ikke vet jeg helt årsaken heller, men jeg føler litt på det at det er en fosterdiagnostikk også, om 4,5 uker. Kanskje det bare er at jeg ikke tør slippe jubelen løs før vi har fått svaret på den? Jeg vet ikke, jeg bare trodde jeg skulle føle det litt annerledes etter å ha sett at alt var i orden, egentlig..

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men det pleier jo å hjelpe å få tankene ut, enten skriftlig eller muntlig, og ikke bare ha de surrende i hodet i alle fall..
Tror det er helt normale følelser du sitter på :Heartpink

Man beskytter seg selv litt også itilfelle. Det er litt annerledes når man går på ul i slutten av 1 trimester. Plutselig er det en liten minibaby og ikke bare en liten klump på en skjerm :Heartpink

Tror nok og at om noen få uker når du får vite at alt står bra til så kommer du til å kjenne mer på det. Jeg får og mer tilknytning når jeg kjenner bevegelser :love7

Tror også at når man har flere friske barn så blir man livredd for at nå kommer det. "Flaksen" er over. Nå er det vår tur til å oppleve det verste i livet. Sånn hadde jeg det litt med tredje. Heldigvis gikk det bra da :Heartbigred

Men inatt drømte jeg igjen om at det gikk galt og at jeg ikke hadde kjent liv på lenge. Så mye som jobber i kroppen om dagene :happy:

Sender deg en god klem :Heartpink

Skjønner godt hva du mener. Dette er 4.gang jeg er gravid, noe som foreløpig har resultert i 1 barn. Jeg hater disse første ukene av svangerskapet. Merker at jeg prøver å distansere meg. Jeg er nok redd for skuffelsen, dersom forventningene ikke blir noe av liksom.. Jeg både gruer og gleder meg til planlagt UL i uke 7 og 9-10. Krysser fingrene for at bønna holder ut denne gangen :shy:

Back
Topp