Ok, folkens! Jeg tror jeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger jeg har husket hva jeg drømte natta før, men de 3 siste nettene har jeg hatt de sykeste drømmene noen gang?! Jeg visste ikke jeg hadde så syk fantasi! Alle 3 omhandler at jeg blir enten drept eller sviktet av samboeren min på en annen måte.... Forteller det til han og vi ler såklart bare, men det er litt ekkelt
Min gravide venninne drømte på samme måte og gjør det enda.. Så det er vell bare å bli vant med det

Sånn ellers er jeg LIVREDD for å bli feit! Jeg har veid 65 kg mer enn jeg gjør nå, og jeg er så redd for hva som skjer med kroppen fremover nå.. men jeg tar det som kommer, så får det bli en kamp i ettertid. Skal i alle fall opprettholde treningsnivået. Hva tenker dere om trening under svangerskapet?

Sånn ellers er jeg LIVREDD for å bli feit! Jeg har veid 65 kg mer enn jeg gjør nå, og jeg er så redd for hva som skjer med kroppen fremover nå.. men jeg tar det som kommer, så får det bli en kamp i ettertid. Skal i alle fall opprettholde treningsnivået. Hva tenker dere om trening under svangerskapet?