Tanker en lørdagsmorgen; Mareritter og vekt og sånn..

tabXtra

Glad i forumet
Ok, folkens! Jeg tror jeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger jeg har husket hva jeg drømte natta før, men de 3 siste nettene har jeg hatt de sykeste drømmene noen gang?! Jeg visste ikke jeg hadde så syk fantasi! Alle 3 omhandler at jeg blir enten drept eller sviktet av samboeren min på en annen måte.... Forteller det til han og vi ler såklart bare, men det er litt ekkelt :p Min gravide venninne drømte på samme måte og gjør det enda.. Så det er vell bare å bli vant med det
:devil14

Sånn ellers er jeg LIVREDD for å bli feit! Jeg har veid 65 kg mer enn jeg gjør nå, og jeg er så redd for hva som skjer med kroppen fremover nå.. men jeg tar det som kommer, så får det bli en kamp i ettertid. Skal i alle fall opprettholde treningsnivået. Hva tenker dere om trening under svangerskapet?

Jeg har trener som før! Også livredd for å legge på meg typ 30kg...

Ooææ.. hjelp!
Meg også...Jeg skal også fortsette å trene som vanlig, prøve i alle fall! Tøff i trynet nå som formen er fin ;)

La på mæ 25 kg sist.. Har heldigvis blitt kvitt alle, mn håpe ikke det blir like ille denne gangen! Har et stort mål om å minimere coladrikking og totalavhold fra sjokolade. Fikk en gutt på nestn 4,5 kg sist som ble skada under fødseln siden han va så stor, så har ikke samvittighet til ainna enn å gjøre det æ kan for å begrense vektøkning både hos mæ og fosteret.

<3Gutt født okt.2012, venter på babyen med termin 20. mars 2014<3

La på meg 25 kg sist, og mangler fortsatt 8 kg av de fjernet. Overvektig fra før, så må begrense inntaket denne gangen.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Ja riktig kosthold er en viktig nøkkel, skal prøve så godt jeg kan å holde meg unna søtt jeg også

er overvektig og har mye av kiloene ennå fra forrige svangerskap som var for tre år siden. Men nå prøver jeg å være flink medd sukker. drikker kun vann på jobben- tre flasker vann og prøver å være flink her hjemme også. ble to brusglass i går og litt sjokoladepudding. men da får jeg la være til neste helg. Heller spise frukt og andre ting

Back
Topp