tanker en lørdags morgen

eriks

Blir kjent med forumet
Har vært i konstant sjokk de siste ukene. Er nå 6 uker på vei, og innimellom begynner jeg å lure på om jeg har drømt alt.. he he.. Jeg ser det er mange av dere som har forsøkt lenge å bli gravide, og hatt mange vanskelige stunder. Mitt svangerskap var ikke planlagt, og jeg har tenkt mye på hvor urettferdig livet kan være - hvorfor får noen det enkelt, mens andre virkelig må slite? Jeg håper for dere og meg selv at våre svangerskap blir gode. Etter å ha lest flere av historiene om hvor tøft det kan være, beundrer jeg dere virkelig for pågangsmot og styrke. Jeg vil med dette innlegget si at jeg bærer selv på en enorm takknemlighet og ikke minst ydymykhet for at jeg kan bli gravid. Det er ikke en selvsagt prosess, det har disse ukene virkelig lært meg.

Livet er uten tvil uforutsigbart, gleder meg til november:)

så fint sagt

Er enig med deg, og vil samtidig gi min støtte til de som sliter og de som desverre mister sine spirer. Verden er ikke rettferdig, så man får ta vare på alt det positive, og heller prøve å lære noe av det vonde[:)]

ORIGINAL: Julia09

så fint sagt

Er enig med deg, og vil samtidig gi min støtte til de som sliter og de som desverre mister sine spirer. Verden er ikke rettferdig, så man får ta vare på alt det positive, og heller prøve å lære noe av det vonde[:)]

Jeg kjenner meg igjen i det du sier. Både mannen min og jeg har lyst på barn, men vi hadde tenkt å vente noen måneder til før vi ville begynne å prøve for alvor. Så var jeg plutselig gravid før jeg visste ordet av det. Nå er jeg 6 uker og 5 dager på vei. Det kjennes fortsatt uvirkelig ut når jeg tenker på at jeg har et lite liv inne i meg. Er også takknemlig for at det gikk med en gang. Har jo bekymret meg litt for at jeg kunne være en av dem som måtte prøve lenge før noe skjedde.

Jeg skjønner så godt hva du snakker om. Selv venter jeg mitt fjerde barn. (mitt 9ende svangerskap) Ingen av de har vært planlagte, og 3 av de ble jeg gravid mens jeg gikk på p-pilla, og en av de var et "uhell"  rett etter en abort.
Selv om mine ikke var etterlengtet og sånn har jeg med samtlige blitt veldig glad umiddelbart etter jeg fant ut jeg var gravid.
For min del er det en selvfølge å bli gravid, og klarer ikke forestille meg å måtte slite år etter år etter drømmen om drømmebarnet. Håper bare nå at alle får barnet sitt og slipper å vente mer[:)]

Utrolig flott skrivd,og jeg er så hjertens enig med deg.

Håper vi alle her inne kan ta vare på hverandre,på godt,og vondt...

Klem til alle [:)]

fint skrevet! Vi er av de som har prøvd lenge. Men likevell ble jeg helt stum og rar når jeg såg testen! Har igrunn alltid testet 1 dag etter IKM dersom TR ikke var komt, men denne gang tørte jeg ikke (mer som det låg i underbevisstheten min, hehe). Når jeg testa 5 dager etter IKM, var testen positiv [:D] jeg gråt av glede [:D]

så fint sakt[:)] jeg har opplevd å miste og ingen god følse[:(] og tror jeg ikke blir like lett gravid 2gang som første gang...

nå har enda ikke ikm meld seg, men tror kansje den kommer om jeg ikke vil eller ei[8D]

Kjempefint skrevet, og jeg blir glad hver gang noen "ser" de som kanskje ikke har det så enkelt[:)]

Håper du får et kjempeflott svangerskap og at du lærer bort det du har lært her til dine barn i fremtida[:)]

så fint sagt

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Jeg er også en av de heldige som ble gravid uten å prøve. Er ufattelig takknemlig hver eneste dag for at jeg kan få barn!Synes det er sårt og urettferdig at ikke alle skal ha den muligheten som jeg har vært så heldig å få...

så fint sagt

ORIGINAL: *dreamer*

Så fint skrevet[:D]
Vi er en av de som har slitt for å få det til, og jeg blir så glad når de som blir gravide lett ser hvor heldige de er[:D]
Det er alt for mange som tar det for gitt...

signerer[:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Back
Topp