Tankene

Februar18

Glad i forumet
Kjenner eg stresser litt over at eg ikke har noen symptomer. Med di andre har eg vert kvalm og kastet opp fra uke 5 og opp til max 20 uker. Denne gangen har eg tatt akupunktur og bare vert litt små uggen... Men siste uka ingenting.ikke uggen, ikke menssmerter, ikke vondt i puppene....Ingenting...og eg har en dårlig følelse på at det ikke er liv. Med di andre har eg bare visst at det er liv og har hatt rett magefølelse på kjønn fra uke 7. Denne gangen har eg ingen magefølelse..kun at det ikke er liv. Er 7+5..
Angrer litt på at eg har tatt akupunktur. Skal på ul på onsdag, men føler det er en evighet å vente. Andre som har vert dårlige i flere svangerskap og plutselig hatt ett uten symptomer?

Jeg følte akuratt som deg tidligere i uken.
Plutselig ingen sympomer lenger og formen var fin. Var helt sikker på at det ikke var liv lenger.
De andre gangene jeg har vært gravid har jeg vært skikkelig kvalm og kasta opp.
Reiste på ul, og der var det altså liv.
Ganske sjokka.
Så jeg fikk hvertfall bekreftet at Ingen svangerskap er like [emoji5]

Å det var godt å høre!! Eg tenker bare at det er for godt til å være sant. Så dårlig som eg har vert med di andre! Hååååper eg er like heldig på onsdag. Får ikke sove om nettene..ligger bare å tenker og forbereder meg mentalt på at det ikke er liv. Er i utlandet også så får ikke snakket med noen før ultralyden!

Krysser fingrene for deg og håper på det beste [emoji5]
Skjønner godt hvordan du har det. Fikk heller ikke sove om nettene og klarte ikke å tenke på annet.
Håper dagene går fort [emoji1305]

Jeg skjønner godt at du er bekymret, men jeg hadde faktisk mer symptomer i det sv.skapet som endte i MA enn jeg har nå. Det var nesten som om kroppen merket at dette var noe som ikke var liv laga og at hormonene var helt på styr pga. det.

Jeg krysser fingrene for deg og vil også si at akupunktur ikke kan fjerne symptomer som kvalme o.l. Det kan bare dempe dem ca. 70%, så du trenger ikke angre på at du fikk behandling [emoji4]

Det er godt å høre! Takk!

Eg har i tidligere svangerskap bodd på badegulvet på en pute og skiftet stilling ned i doskålen Har på en måte ikke vert vits i å gå ut av do. Har aldri hatt en SA eller MA tidligere heller! Så er nok ekstra stress og tanker da eg ikke tror eg kan være så heldig og aldri oppleve det og heller ikke være dårlig. Og også fordi eg har vert i utlandet nå di første ukene av svangerskapet. Men hjem om 1 dag og ultralyd om 3! Så får holde ut

Men i natt våknet eg faktisk med ganske sterke menssmerter, gikk på do og brekte meg. Var skikkelig kvalm og tenkte JESS. Men ingenting idag. Men kjenner litt murring. Så kanskje det er akupunkturen som hjelper meg da Skulle av og til ønske det fantes ultralyd slik som doplere. Så vi kunne sjekket når vi var bekymret

Jeg skjønner godt at du er bekymret, men jeg hadde faktisk mer symptomer i det sv.skapet som endte i MA enn jeg har nå. Det var nesten som om kroppen merket at dette var noe som ikke var liv laga og at hormonene var helt på styr pga. det.

Jeg krysser fingrene for deg og vil også si at akupunktur ikke kan fjerne symptomer som kvalme o.l. Det kan bare dempe dem ca. 70%, så du trenger ikke angre på at du fikk behandling [emoji4]

Back
Topp