Tankene surrer rundt

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
I hodet mitt. Gutta våre har vært planlagte til den minste detajl. Jeg rørte ikke alkohol, sushi spekemat eller kaffe i flerr uker før spiren satt, folat var også på plass før.

Denne gangen var overraskelsen komplett. Denne spiren satt med p- ringen og jeg kjenner på bekymringer jeg ikke har hatt med de andre. Tenk om hormonene har skadet nurket? Hva om flat fylla dagen før testen slo ut har satt sine spor? Hva med kaffen og sushien?

Jeg vet det ikke er noe å gjøre med nå. Jeg vet at mange barn har overlevet verre ting. Men som mammaene vi er klarer vi ikke la være å bekymre oss!

Noen som kjenner seg igjen?

Denne gangen var alt planlagt, så jeg vet at det ikke er noe jeg bør bekymre meg for der.
men med jentene visste jeg ikke før jeg var godt på vei med dem begge.
Men de er friske og har ikke tatt noen skade av det :)

Denne gangen var alt planlagt, så jeg vet at det ikke er noe jeg bør bekymre meg for der.
men med jentene visste jeg ikke før jeg var godt på vei med dem begge.
Men de er friske og har ikke tatt noen skade av det :)
takk for det... trøst i at jentene dine er friske og fine;)

Her kom knøttet også som en overraskelse,hadde vært på fylla ett par ganger før jeg fant ut av det, og både snusa og røyka. Kjenner også av og til på bekymringene på om noe av det kan ha skadet h*n.. men legen min var veldig optimistisk da jeg sa at det selvfølgelig ikke hadde forekommet etter jeg fant ut av graviditeten, og han sa at man heller må fokusere positivt fremover enn å gå å bekymre seg :) Det er jo fullt av eksempler på at det har gått bra tidligere :)

Her kom knøttet også som en overraskelse,hadde vært på fylla ett par ganger før jeg fant ut av det, og både snusa og røyka. Kjenner også av og til på bekymringene på om noe av det kan ha skadet h*n.. men legen min var veldig optimistisk da jeg sa at det selvfølgelig ikke hadde forekommet etter jeg fant ut av graviditeten, og han sa at man heller må fokusere positivt fremover enn å gå å bekymre seg :) Det er jo fullt av eksempler på at det har gått bra tidligere :)

Har også dem tankene... Første slo ikkje ut på testen før 6-7 uker,og da hadde eg vert på fulle fest og røyla som bare det. Med dem to andre var eg mer obs da vi prøvte... Denne gang satt spira på pilla,og også denne gang hadde/har eg vert ute,røyka,spist røykelaks og lever.... Jm sa til meg at det var så tidlig i svangerskapet at det skulle ikkje ha noen betydning...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Har også dem tankene... Første slo ikkje ut på testen før 6-7 uker,og da hadde eg vert på fulle fest og røyla som bare det. Med dem to andre var eg mer obs da vi prøvte... Denne gang satt spira på pilla,og også denne gang hadde/har eg vert ute,røyka,spist røykelaks og lever.... Jm sa til meg at det var så tidlig i svangerskapet at det skulle ikkje ha noen betydning...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

det er dette jeg har forsøkt å trøste meg med, at vi ikke deler blod de førte ukene, godt å høre en jordmor si det å!

Back
Topp