Tankene kverner rundt morgendagen...

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, da er det glukosebelastning for meg i morgen...

Samtidig skal de vel sjekke trykk og urin, siden jeg hadde litt proteiner forrige gang...

Jeg kjenner at morgendagen skal bli godt å bli ferdig med rett og slet...

Masse lykke til med testen i dag! Krysser det som krysses kan her for deg ;)

Ja da sitter jeg her og kjeder meg en hel del kan man si:) 4,5 i bl.sukker før testen så det er i hvertfall et godt utgangspunkt:) ferdig om en time, det blir bra! :D

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Ja da sitter jeg her og kjeder meg en hel del kan man si:) 4,5 i bl.sukker før testen så det er i hvertfall et godt utgangspunkt:) ferdig om en time, det blir bra! :D

Håper det går bra :-)

Sendt fra mobilen.

Godt å få det gjort!! Lykke til!! :D Bra utgangspunkt i alle fall :)

Utrolig!!!!!!! Jeg har ikke svangerskapsdiabetes!!!! Hurra!! Etter to timer hadde jeg 6,8 :D

Herlig!! Blir dette siste testen eller må du på flere senere? Bare å fortsette å prøve og holde vekta nede så dette holder seg :) (men i dag er det vel tid for litt "feiring") :)
Grattis!! :)

Så bra! En bekymring mindre.
hvem bør egentlig ta testen? venninnen min har lest en artikkel hvor det stod at det er mange fler som har svangerskapsdiabetes enn de som blir oppdaget og at alle egentlig bør testes..? Noen som vet noe om dette?

alle med bmi over 27 som før svangerskapsvekt sa legen eg var til sist.. skal inn og ta testen i morgon...

Back
Topp