Tankene går til skadde og omkomne i Oslo!=(

Thesso_88

Forelsket i forumet
Huff er helt i sjokk! Har faktisk felt noen tårer her jeg sitter! Sitter fremfor Nyhetskanalen i flere timer i strekk... Helt grusomt det som har skjedd!

Tankene går til de skadde,omkomne og familie og pårørende<3

Jeg også sitter å griner.. Jeg er rett og slett livredd!! Selv om jeg bor langt unna Oslo, så er jeg livredd!!

Både bombinga i Oslo, og skytinga på FAU arrangementet med over 700 ungdommer på Utøy. Det er helt grusomt! Jeg sitter helt målløs i sofaen, greier ikke å forstå at dette er sant.. Jeg vil ikke være her lengre, stopp tiden så jeg kan hoppe av! :(

Ja jeg er helt lam innvendig=( Får hele tiden tårer i øynene! Nå vet jeg hvordan de andre landene har det som hadde terrorangrep. Selv bor jeg i Bergen og langt vekke, men grusomme scener altså=(!

Nei verden er virkelig en vond plass av og til. Drepe uskyldige liv og skade folk på den måten. Ondskap, ikke noe annet enn ONDKAP!

Huff det er grusomt... Jeg var heldigvis hjemme da det skjedde. Min kjære var på jobb i sentrum og det ristet i hele bygningen som han var i. Det var mange andre kjente som også var i nærheten. Krysser bare fingrene for at alle kjente er ok. Tenker masse på de skadde, drepte og familiene deres. Er bare helt uvirkelig dette. 

Dette var dessverre ventet.. Vi lever i en tid hvor det straffer seg å ha freedom og speach. Oppskriften var jo historisk med minimum 2 aksjoner og en 3 aksjon (Utøya, eller kommer den senere) for å ta mest mulig liv.. 
Dette er bare for jævlig, men Norge har vært skånet lenge og har man fulgt med politikken og angrepene de siste årene så hadde dette kanskje ikke vært like uforståelig, og man ville reagert mer rettet mor politikken og ikke med vantro. 

Heldigvis skjedde dette angrepet sent på dagen i fellesferie så man slapp de store tapene. 
Liker dårlig at sambo er på jobb der nå (man vet aldri om noe mer skjer, hva med bilen som ble borte, var det samme bilen som ble stoppet på gardemoen, eller kommer denne nå tilbake for å ta presse, redningsmannskap og tilskuere?) men slik er det med den type jobb...

Tanker går til de som har opplevd dette på nært hold og må det være gode apparater rundt til å hjelpe de videre... 

Sitter paralysert eg o, følger med hele veien på hva som skjer... skulle ikke vært mulig.. Men ja ikke heilt uventet, men allikvel et stort sjokk når det skjedde! Eg e veldig takknemlig at mine venner og familie ikke er i nærheten av der det skjer, og kjenner en stor sorg for de som har blitt påført denne dramatiske hendelsen!

Vi flyttet ned til Oslo i fjor i mai da samboeren min begynte å jobbe i Akersgata. Da var jeg bekymret for terror siden han jobber rett vesiden av regjeringskvartalet. Men etter hvert når tiden går "glemmer" man det for det går jo bra hver dag. Men i dag fikk jeg telefonen: "Ringer bare for å fortelle at jeg har det bra, det har gått av en bombe eller noe. Det ligger glass og støv overalt. Skal prøve å komme meg hjem."

Hjertet mitt har vært i halsen siden da, har hodepine og er fortsatt skjelven. HELDIGVIS gikk det bra, hadde det vært 30 sekunder før hadde han nok vært skadet. Han har ømme ører, nakke og merker på ryggen. Men det er så deilig å ha han hjemme <3 Tenker på de som enda ligger i bygget :( Og ikke minst de på Utøya! Hvem gjør dette mot ungdommer?! Jeg aner ikke. Forferdelig dag.

Helt forferdelig det som har skjedd!! Finner ikke ord.

emoticon
Jeg og lille klumpen var der og i området på den tiden i går! Blir helt dårlig å tenkte på at vi kunne lett vært et av ofrene dersom dette skjedde akkurat et døgn tidligere.
Vi ble hjemme/inne i dag pga regn og dårlig vær,og det er jeg så glad for. 

Tankene mine går til alle pårørende.  Dette er ikke riktig!emoticon

Helt forferdelig, tårene bare renner og renner. Fikk sjokk når jeg våknet i morges og så dødstallet, helt uvirkelig!

Dette er bare grusomt! Alle tanker går til ofrene og pårørte av denne tragedien. 

Ord blir fattige... Sender ut varme tanker til alle pårørende og berørte.

Det finnes ingen ord for en slik tragedie!

Jeg siterer Fabian Stang "Det er helt ufattelig at enkelte ikke respekterer andre menneskers ukrenkelighet"
syns det var utrolig dekkende!

Jeg er helt lammet selv og sitter med tårer i øynene og sender alle mine tanker til de som har blitt rammet av tragedien. Må de omkomne hvile i fred og de skadde bli frisk igjen og må gjerningsmannen få den straff han fortjener her og senere i himmelen!

*Undercover* skrev:
Det finnes ingen ord for en slik tragedie!

Jeg siterer Fabian Stang "Det er helt ufattelig at enkelte ikke respekterer andre menneskers ukrenkelighet"
syns det var utrolig dekkende!

Jeg er helt lammet selv og sitter med tårer i øynene og sender alle mine tanker til de som har blitt rammet av tragedien. Må de omkomne hvile i fred og de skadde bli frisk igjen og må gjerningsmannen få den straff han fortjener her og senere i himmelen!

Det var et fint sitat. Jeg er også helt sjokkert, at det går ann å gjøre noe sånt. Og jeg lurer litt på hva familien hans tenker, mammaen f eks.

Back
Topp