Tanken bak nicket deres?

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Er jo mange artige nick her inne :) altså navnene dere går under på forumet?

Hvorfor akkurat det nicket? Tilfeldig? En spesiell grunn?

Mitt er faktisk så enkelt som at jeg liker ikke å bli forelsket og være i forhold. Men jeg blir det jo likevel :P

Noe så kjedelig som initialene mine :p

Skulle bare ha noe annet enn jeg er kjent som på de to andre store forumene jeg er medlem på, da graviditeten ikke skulle være offentlig i starten ;-) så tilfeldige bokstaver og årstallet jeg er født.

Fikk tidlig bekkenproblem og sleit med å gå normalt. Blei litt gynging hit og dit.
Kjæresten fniste og sa "Kvakk kvakk?". Og eg følte meg truffet. :-P Så då blei den vaggete gåsa til!

Som mamma er livet mitt helt nytt. Spesielt når baby nummer to snart er her.

Gliser ofte av andres nick. Jeg laget min fødmåneds terminliste og humret for meg selv flere ganger.
Mye usedvanlig som dukker opp må jeg tilføye.

Fordi jeg har brukt ordet i forskjellige sammenhenger før, og det var det "beste" jeg kom på, også syns jeg det er et litt morsomt ord :)

Meldte meg inn her fordi vi ble prøvere og vil ha en liten "minimeg".. Pluss at Minime var tatt.. ;) Er ikke så kreativ på sånt, så var fornøyd med at jeg i det hele tatt kom på noe :p

Hadde et annet før, men pga tull med babyverden så måtte jeg lage nytt nick. Og da hadde jeg dårlig fantasi :P

Ikke så veldig dyp mening bak. Jeg liker pin-ups fra 50-tallet :-) Skulle ønske jeg kunne si at nicket gjenspeiler oppsynet mitt :-p

Jeg var litt over middels interessert i Tolkien i ungdomsåra, og prøvde å lære meg alvespråk. Nicket mitt er satt sammen av betydningen av mitt egentlige navn, oversatt til Quenya, og endingen ae.

Et av samboerns kallenavn på meg! :)

Back
Topp