*tankefull*

Thunderella

Gift med forumet
Hvordan gikk det når du fikk lov å lese på mobilen hans?
Fikk du konfrontert han med det han fant?
Og ikke minst.. Hva sa han??

dytter så hun ser

dyttedytt

dytt!

ORIGINAL: sannda

Dytt

*dyttelitdytt*

Søte jenter dere er altså!
Jo,takket være tråden om å se hverandres mobil,så fikk jeg se sambos mobil.og dr så jeg meldingene til henne "for første gang". Han ble rar når jeg konfronterte han. Sa at d var ei innpåsliten jente,som han ikke ville ha noe mer m å gjøre. Han hadde skrivd d for at hu skulle slutte å spør og grave om alt. Og han var enig i at d var en dum ting å skrive. Jeg sa at om jeg ser el hører noen gang igjen at han sier noe slikt,så kan han bare dra til helvete. Jeg begynte selvsagt å grine,og han holdt rundt meg og sa at d ikke var noen andre enn meg. Og at han er totalt imot utroskap,at han heller hadde gjort d slutt framfor å være utro. Han skulle aldri ha kontakt m henne igjen.

I natt sover han på gjesterommet. Vil så gjerne tro han. Og siden vi har en sønn sammen,så er det ikke bare å gå heller..

så han sier til ho at det er slutt mellom dere for at ho ikke ska være innpåsliten å la han være i fred? [8|]

Som andre sier, ganske rart, men hold øyne å ører åpne.

Ikke for og være slem eller noe, men synes den historien hans høres ut som alle andre utro menn sin historie[&:]. Men håper så klart han ikke er eller kommer til og være utro. 

Ja,jeg syns jo at d var rart skrivd også.men han står virkelig på sitt at hun er en dum jente som har drivd å spurt om vårt forhold. Og når jeg tenker tilbake så har han snakka om henne før.

Jeg er nok naiv,men vi så gjerne tro han. Sa til han at han bare ikke skal tro at jeg kommer til å stole 100% på ham fremover.

Han virka så oppriktig når han sa ting mens han holdt rundt meg. Jævla drittmenn altså! Hvorfor skal de være så vanskelige!?:@

Jeg velger å la tvilen komme han til gode.
Om han hadde vært utro og slike ting ville det vært mer naturlig om han gikk i angrep eller desperat dårllig forsvar!

Jeg vet selv at jeg har sendt et par tvilsomme meldinger jeg er glad gubben aldri har lest.. Men jeg har aldri vært utro, kunne aldri vært det og jeg ELSKER kjæresten min mer enn noe annet.
Noen ganger blir ting bare litt feil..

Back
Topp