Tankefull

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Hmm...jeg lurer så veldig på hva jeg gjorde før jeg fikk barn. Mannen og dattra mi har reist på hytta allerede , å jeg må vente til onsdag siden jeg må jobbe. Å det er så tomt å rart i huset. Skulle tro jeg ville nyte å være her helt alene, men nei det er rett og slett bare trist og ensomt. Hva hadde dere funnet på i min situasjon?

Hmm...jeg lurer så veldig på hva jeg gjorde før jeg fikk barn. Mannen og dattra mi har reist på hytta allerede , å jeg må vente til onsdag siden jeg må jobbe. Å det er så tomt å rart i huset. Skulle tro jeg ville nyte å være her helt alene, men nei det er rett og slett bare trist og ensomt. Hva hadde dere funnet på i min situasjon?

Kjenner til problemstillingen [emoji4] se en god serie, håndarbeid, gå deg en lang tur med musikk på øret, les en bok. Prøv å nyte friheten!

Takk for gode tips [emoji3] eneste jeg drømmer om nå er en feit hamburger hehe så spørs om jeg bare må komme meg opp å fungere [emoji28]

Åh litt fri hadde vært godt hehe slappe av, sove lenge, rydde litt, sy og strikke litt. Se tv. Ah kanskje eg skal sende de tre andre på tur hehe

Hehe, ja va vel som jeg sa til ei veninne i sted, at om et år så e det vel mitt største ønske å være heilt aleine [emoji28] så skal vel ikkje klage [emoji23] hehe

Jeg synes alltid det er godt når mannen skal ut på noe:) Da kan jeg se det jeg vil på TV,spise middag som han aldri vil ha osv. Men etter ca.2timer så savner jeg han likevel:p

Back
Topp