Tankefeltterapi!!

manne25

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen!!

Jeg sleit veldig med depresjoner i 2 år, og det ble forsterket da jeg fikk mitt første barn, og ble ikke noe bedre da jeg ble gravid med nummer to.. Jeg brukte cipralex i over ett år, og måtte slutte med det da jeg ble gravid igjen.. Så fikk mannen min høre om noe som heter tankefeltterapi, jeg er veldig skeptisk til sånne ting, men gikk med på ¨å prøve en time.. Og på den ene timen ble jeg kvitt alt som heter depresjoner.. Det var en utrolig deilig følelse og kunne begynne og leve igjen!! Jeg anbefaler alle med depresjoner, angst og liknende problemer å prøve tankefeltterapi!!
Er det noe dere lurer på er det bare og kontakte meg, legger ut en adresse til en side der dere kan finne mer informasjon!!

www.helseraade.no

Lykke til alle sammen!!
 
ja takk sier jeg[:D]....vil helst ikke starte med noe piller eller noe slikt[:D]..så hadde vert kjempe, om du ville sendt en pm...
om hva dette er,hvor og hva det handler om,og hva som skjer[:D][:D][:D]
 
Jeg hadde helt ekstrem angst for sprøyter tidligere, og hadde prøvd alt for å komme over skrekken.. Psykolog osv.
Prøvde tankefeltterapi, og det hjalp MASSE! Var fortsatt redd, men klarte å ta blodprøve og det gikk kjempefint! Tidligere fikk jeg panikkangstanfall og/eller besvimte når jeg skulle ta sprøyter.. Denne gangen ble jeg ikke litt kvalm en gang!! [:D]
 
Tankefeltterapi ANBEFALES.
 
Jeg gikk til ei på Ålgård som jeg synes var veldig koselig og virket flink, kan godt finne navn og nr. hennes til deg hvis du vil prøve, PuseBebiss!
 
[:)]
Heia!
 
Godt å høre at det fungerte på dere - for på meg fungerte det ikke i det hele tatt, var der 5 ganger uten noen bedring.
 
Men glad dere har hatt hjelp av det!!![:)]
 
Janne
 
Det har jeg aldri hørt om, men veldig positiv til alternativ. Piller og gå til legen for så å bli sendt videre er noe jeg ikke takler. Ei venninne av meg ble sendt videre av sin lege til psykolog, men de fant ut at hun ikke var alvorlig trengende, så hun måtte vente. Den beskjeden hadde ikke jeg klart å takle. Om jeg har mannet meg opp til å fortelle min lege om dette og jeg hadde fått den i retur, så ville jeg knekt. Da har jeg lettere for å prøve alternativ, for å holde på min " hemlighet". Tusen takk for at du deler din erfaring [:)]
 
Det skjønner jeg godt, er ikke moro å bli avvist når man sårt trenger hjelp!! Jeg følte det som om legene ikke trodde meg og ga meg den enkle løsningen i form av piller.. men jeg tror kanskje de gjør det forde de ikke kan nok om dette emnet.. Jeg håper du får kantaktet en tankefeltterapaut og at det kan hjelpe deg til en letter hverdag[;)]
 
Back
Topp