Tanke som plager meg

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Jeg var jo hos legen på fredag og lå lenge på benken det. Der var det et lysrør som blinket litt. Og jeg skulle si ifra. Etterpå... fordi han var opptatt av å oppsumere 1000 ganger for å prøve å finne ut av hva som feilet meg. Og etter den andre legen kom og heller ikke skjønte noe gikk det i glemme boka. Så nå har jeg "dårlig" samvittighet. ..

Lysrør som blinker er livsfarlig og det er mange som ikke vet det.
Den varmen den tenneren oppnår, er vanvittig.

For guds skyld bytt lysrør og tenner samtidig hver gang. Og bytt dem med en gang dem begynner å blinke. Ikke la dem stå på.

Lysrørene varer lengre og du unngår den vanvittige brannfaren. Måtte bare dele det med noen før jeg blir små gal. Blitt helt sikkerhets gal etter jeg bøe gravid.

Hehe det går helt sikkert bra :) Lyset er sikkert av nå i helgen uansett :)

Ring dem på mandag å fortell du så det å at du anbefaler dem å bytte pga brannfare:) da har du hvertfall sagt ifra!

Bare la vær å si navn så vet dem jo ikke hvem du er :p bare si du var der her om dagen å så det med lysrøra .. Hvis det er så farlig som du sier så tenker jeg at om en person tenker at du er gal er helt ok for å evt redde fra en brann;) jeg er nok gal jeg og for jeg hadde sagt ifra:p

Back
Topp