Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daJeg er livredd for dem jegjeg vet ikke hvorfor men greier ikke kontrollere redselen når jeg treffer på folk med downs
![]()
Ikke som jeg vet om. Så vet ikke hvorfor det et blitt sånn.Uff daikke lett å være redd, har du hatt noen uheldige opplevelser med "slike" når du var liten eller noe?
Forstår den altså, ikke alle jeg møter som jeg føler meg trygge på heller.Jeg er livredd for dem jegjeg vet ikke hvorfor men greier ikke kontrollere redselen når jeg treffer på folk med downs
![]()
Hæ? Seriøst? Nå ble jeg skikkelig oppgitt, de er helt som oss bare mangler 1 kromosom. Har vært i praksis med de, er vernepleier. Mer godhjertete og flotte folk med gode verdier skal du leite leeenge etter.Jeg er livredd for dem jegjeg vet ikke hvorfor men greier ikke kontrollere redselen når jeg treffer på folk med downs
![]()
Tror ikke det finnes noe vondt i de men forstår at noen kan være redd. De kan jo være "litt mye" og veldig frempå, noe som kan oppleves truende og ubehagelig på enkelte...Hæ? Seriøst? Nå ble jeg skikkelig oppgitt, de er helt som oss bare mangler 1 kromosom. Har vært i praksis med de, er vernepleier. Mer godhjertete og flotte folk med gode verdier skal du leite leeenge etter.