Tangeruddampen..

Jeg er livredd for dem jeg :( jeg vet ikke hvorfor men greier ikke kontrollere redselen når jeg treffer på folk med downs :(

Helt enig Sulla, kunne godt tenkt meg å jobbe med de jeg og :)

Jeg er livredd for dem jeg :( jeg vet ikke hvorfor men greier ikke kontrollere redselen når jeg treffer på folk med downs :(
Uff da :( ikke lett å være redd, har du hatt noen uheldige opplevelser med "slike" når du var liten eller noe?

Uff da :( ikke lett å være redd, har du hatt noen uheldige opplevelser med "slike" når du var liten eller noe?
Ikke som jeg vet om. Så vet ikke hvorfor det et blitt sånn.

Forstår den altså, ikke alle jeg møter som jeg føler meg trygge på heller.
Men alle de i tangerud bakken er jo bare hærlige...

Hæ? Seriøst? Nå ble jeg skikkelig oppgitt, de er helt som oss bare mangler 1 kromosom. Har vært i praksis med de, er vernepleier. Mer godhjertete og flotte folk med gode verdier skal du leite leeenge etter.

Hæ? Seriøst? Nå ble jeg skikkelig oppgitt, de er helt som oss bare mangler 1 kromosom. Har vært i praksis med de, er vernepleier. Mer godhjertete og flotte folk med gode verdier skal du leite leeenge etter.
Tror ikke det finnes noe vondt i de men forstår at noen kan være redd. De kan jo være "litt mye" og veldig frempå, noe som kan oppleves truende og ubehagelig på enkelte... ;)

Skjønner at man kan være redd for fulle folk, folk som er ruset og gjerne går med en kniv på innerlommen. Ingen med downs som er anmeldt for noe som helst, at de kan være litt utagerende er for at de blir for lite aktivisert og elsker å være ute å finne på ting som oss. Den nestekjærligheten og den varmen de har er noe vi andre har å lære av

Synes de er helt herlige :-)

har ikke tv, men i kveld er vi hos foreldrene mine så så på nå. Er så herlig å se, angrer ikke ett sekund på at jeg skal jobbe med psykisk utviklingshemmede!

Eg syns de med den kromosom feilen er hærlige, alle på sin måte:) eg var redd "de" når eg var liten fordi det var en som skremte meg.. vokst det av meg då.. men forstår at noen kan ha en ukjent grunn til å være små redd "de". Aldri godt å vite ka dom gjør at man er redd, betyr ikkje at man er et dårlig menneske av den grunn:)

Back
Topp