Tampongbruk

Frk.89

Andre møte med forumet
Hei! Er det noen som har erfaring med å bruke tampong etter fødsel? 2 mnd etter fødsel nå. Har nå prøvd litt forskjellige størrelser, men alt gjør vondt. Går fint å putte den inn, men så fort jeg reiser meg opp og begynner å bevege meg er det som om dem flytter på seg og gnager på ett eller annet hadde ingen store rifter og sydde bare ett sting.

Hei! Er det noen som har erfaring med å bruke tampong etter fødsel? 2 mnd etter fødsel nå. Har nå prøvd litt forskjellige størrelser, men alt gjør vondt. Går fint å putte den inn, men så fort jeg reiser meg opp og begynner å bevege meg er det som om dem flytter på seg og gnager på ett eller annet hadde ingen store rifter og sydde bare ett sting.
Sniker

Jeg hadde ks, så ingen rifter eller sying der nede.
Men tok ca 1 år før jeg klarte å bruke tampong igjen. Det gjorde bare vondt... ikke å ta inn. Men å være der og å ta ut. Tror det rett og slett er litt tørrhet inni der med slimhinnene eller no :p Gi det tid :)

Sniker

Jeg hadde ks, så ingen rifter eller sying der nede.
Men tok ca 1 år før jeg klarte å bruke tampong igjen. Det gjorde bare vondt... ikke å ta inn. Men å være der og å ta ut. Tror det rett og slett er litt tørrhet inni der med slimhinnene eller no :p Gi det tid :)

Ah, ett år er lenge for noen som hater å bruke bind :p men godt å høre det kanskje går an å bruke det igjen :)

2 mnd siden fødsel til meg også, prøvde med tampong for første gang i i går. Var litt ekkelt første minuttene, men gikk seg til. Når jeg skulle bytte tampong ble det litt ubehagelig på grunn av tørrhet kjente jeg, men gikk seg fort til :) tørs ikke begynne med tampong på natt ennå, så blir bind til natta, selv om jeg hater det :p ubehag trenger ikke ha noe med rifter å gjøre da jeg revnet både litt innvendig og litt bakover.

Ah, ett år er lenge for noen som hater å bruke bind :p men godt å høre det kanskje går an å bruke det igjen :)
Hater og å bruke bind men det er en vanesak :p måtte og gå ned en str på tampongen da

Back
Topp