Tampong

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Litt flaut og kanskje teit spm.. Jeg fikk mensen igjen nå, og har prøvd å bruke tampong, men den sklir ned. Uansett hvor langt oppe den er, kommer den ned igjen.. Er dette fordi den er for liten? *gjemmermeg*
 
Jeg har ikke prøvd tampong enda, men dette skjer med meg når jeg prøver å holde inne sånne små vekter. Bekkenbunnsmusklene er blitt ganske slappe etter fødsel, og jeg må trene dem opp igjen. Kan hende det er det som er problemet hos deg og?
 
Jeg har ikke prøvd tampong enda, men dette skjer med meg når jeg prøver å holde inne sånne små vekter. Bekkenbunnsmusklene er blitt ganske slappe etter fødsel, og jeg må trene dem opp igjen. Kan hende det er det som er problemet hos deg og?
Det har jeg ikke tenkt på engang :eek: kan jo være det og!
 
Ville prøvd en større størrelse, ting kan være litt slappere nedi der etter fødsel :)
 
Har ikke testet ut det der enda, men som de andre sier så kan det være litt slapt etter fødsel. Kniiiip ;)
 
Har ikke fått mensen enda og derfor ikke prøvd, men må si jeg gruer meg litt til å prøve. Vi får bare knipe i vei! :)
 
Har hatt to runder med mensen allerede og på den andre så turte jeg prøve tampong igjen ...men jeg hadde MOTSATT problem; følte det var blitt trangere!! Slet nesten litt med å få ut tampongen... Venta ikke helt det, hehe...
 
Det er nok, som de andre sier, at bekkenbunnmuskelatur ikke er helt restituert etter fødsel enda. Livmorhalsen er kanskje lenger nede enn normalt også, og vil være med på å presse tampongen ut igjen. Dette skjedde med meg etter forrige svangersksap også, så jeg brukte en str større tamponger og gikk til innkjøp av opptreningsvekter. En kjempeinvestering!! Kniiiip hver dag, så ofte du kan og tren med sånne vekter når du dusjer og steller deg. Det gjør susen!! ;)
PS: dette er IKKE noe å være flau for! Du har presset et helt menneske igjennom den lille kanalen der, så det er ikke rart, flaut eller uvanlig at det er litt slerk der nå!
 
Back
Topp