Tamoxifen

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Noen som har gått eller går på Tamoxifen.
Sleng dere på denne tråden.

Begynte selv i juli og har alreden fått bivirkninger. Skal helst bruke de opp til 10 år.

Jeg skal ta 40 mg Tamoxifen i starten av syklusen for å modne egg før jeg har inseminering. Så ikke fast bruker her, bare "innom" den.

Jeg skal ta 40 mg Tamoxifen i starten av syklusen for å modne egg før jeg har inseminering. Så ikke fast bruker her, bare "innom" den.
Hva får du Tamoxifen og prøver bli gravid.
Tamoxifen er ju kreft medisiner man får ved bryst eller livmors kreft. Så jeg tror ikke du bør ta de visst du vill blir gravid.

Tamoxifen er ju kreft medisiner man får ved bryst eller livmors kreft. Så jeg tror ikke du bør ta de visst du vill blir gravid.
Flere av medisinene som brukes for fertilitet er kreftmedisiner. Ekstremt mange går på (bidrar til eggløsning) som også egentlig er for brystkreft. :happy: Vil tro dosering og lengde på behandling er veldig ulik. Jeg gikk selv på letrozol i 5 dager hver syklus.

Gjorde det sist også. Funka det. Bare få dager og det hjalp å modne eggene. Er fertilitetsklinikken som har satt meg på de i prosessen. :)

Back
Topp