F [*Fio*] Forumet er livet VIP 17 Mar 2007 #1 Hvordan går det med Leon? Finner de ut av ting? blir han bedre?[8|] Håper det - og sender godbedringklemmer til han, og trøsteklemmer til mamma'n[:)]
Hvordan går det med Leon? Finner de ut av ting? blir han bedre?[8|] Håper det - og sender godbedringklemmer til han, og trøsteklemmer til mamma'n[:)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 17 Mar 2007 #3 ååå godt å høre at det går bedre[:)] Skjønner at det gjør vondt i mammahjertet[:(]
S siggen Gift med forumet 17 Mar 2007 #4 ORIGINAL: macelik Det er så godt å høre at det går bedre med Leon!! Sender deg en varm klem jeg Tammis[;)] Sign.
ORIGINAL: macelik Det er så godt å høre at det går bedre med Leon!! Sender deg en varm klem jeg Tammis[;)] Sign.
maysen Forumet er livet 17 Mar 2007 #5 ORIGINAL: macelik Det er så godt å høre at det går bedre med Leon!! Sender deg en varm klem jeg Tammis[;)]
ORIGINAL: macelik Det er så godt å høre at det går bedre med Leon!! Sender deg en varm klem jeg Tammis[;)]
Nøstet Lesehest. :-) VIP 18 Mar 2007 #6 ORIGINAL: ~Fiorellina~ Hvordan går det med Leon? Finner de ut av ting? blir han bedre?[8|] Håper det - og sender godbedringklemmer til han, og trøsteklemmer til mamma'n[:)] signerer, og håper han får komme hjem snart. [:)]
ORIGINAL: ~Fiorellina~ Hvordan går det med Leon? Finner de ut av ting? blir han bedre?[8|] Håper det - og sender godbedringklemmer til han, og trøsteklemmer til mamma'n[:)] signerer, og håper han får komme hjem snart. [:)]
helen79 Forumet er livet 18 Mar 2007 #7 Næmmen, hva har skjedd med Leon, da. Har ikke fått med meg det.