Tamm tamm ta tamm

KathMor

Forumet er livet
Bl bare litt mye.. når jeg endelig ser at jeg kan få litt mere søvn når bille sover lengre intervaller, så begynner Emma å våkne på natta - noe hun aldri har gjort før.. Bare litt tungt akkurat nå - men men skal ikke syte mere - ser det tar litt energi å høre på, jeg gjør det [:)]

Sol å knall vær i Tigerstaden i dag, så på med ipod´n og ut å gå og bli i bedre humør [:)]

ikke gi opp.. ett par netter med stå opp kommer jo hos de fleste. Jeg har stått mine netter i gangen å sendt Ådne inn igjen i senga..

det er helt vanlig kathmor, jeg tror ikke du er garantert at hun blir liggende i senga si selv om hun blir litt eldre. Kan være like gøy å gå rundt midt på natta da også. Dette er bare en sånn ting man må gjennom når man har barn. Du klarer det! Vær streng og konsekvent, og legg henne tilbake i senga si

Ble bare litt mye.. når jeg endelig ser at jeg kan få litt mere søvn når bille sover lengre intervaller, så begynner Emma å våkne på natta - noe hun aldri har gjort før.. Bare litt tungt akkurat nå - men men skal ikke syte mere - ser det tar litt energi å høre på, jeg gjør det [:)]

Sol å knall vær i Tigerstaden i dag, så på med ipod´n og ut å gå og bli i bedre humør [:)]

Det er nok akkurat det du trenger!! Solskinn og god musikk!!![:D][:D]

Kanskje du skulle hatt den klokka som viser når hun kan stå opp??

Back
Topp