Tallenes betydning

Shauri

Forumet er livet
VIP
Jeg er over gjennomsnittet interessert i tall, så jeg har lenge vært spent på når lillebror skal komme.. både med Alexander og lillebror har jeg hatt menstermin 21. og UL-termin 22. Alexander kom 27 (november 2009), og nå er jo 27 september neste dag på kalenderen.
I dag minnet far meg på at farmoren min hadde bursdag 27 september... hun døde forsåvidt også på samme dato da hun var 65 år gammel  - så denne datoen har tydeligvis mye betydning... veldig spent på morgendagen kan dere si! Hehe

Ja det blir jammen meg spennende!

ÅÅÅ, spennende med tall! Jeg og elsker tall og sånne "tilfeldige" greier. Har ikke noe sånt angående fødselen min da men... Hadde vært skikkelig artig om du fødte i løpet av morgendagen ;) Lykke til! :)

Spennende! Tvi-tvi

Spennende :)

Enn så lenge sitter jeg her og venter enda... trodde nesten jeg hadde en rie i natt.. men siden jeg sovnet og ikke har kjent noe mer siden så tviler jeg nesten på det

Så da setter vi ny personlig rekord.. på denne tiden i forrige svangerskap hadde jeg vært mamma i litt over 3 timer allerede... men ikke denne gangen gitt :P Når kommer du lille venn? Vi venter og venter på deg!

Så spennendeJeg er likedan med tall

Back
Topp