tall og regning

lille nuppa

Gift med forumet
M er så glad i å regne

han plusser og trekker fra som bare det, morro å høre på

er deres også glad i tall?[:)]

Nix! [8D] Hun slekter på mora si, synes tall er teit, hehe. Hun skulle faktisk telle på 4-årskontroll i dag, og presterte å kalle 30 for tjueti [8D]

Nicholas synes det er moro, og liker å drive med slike aktivitetsbøker med tall og regning. Får håpe han blir bedre enn moren sin i regning.

Nei bryr seg ikke om det, ingen ting så har me tall og bokstaver så håper det snur

Nicholas har den siste tiden blitt veldig interesert i bokstaver også. Staver og ordner, og sprø masse om bokstaver osv. SÅ her svims det mens jernet er varmt så vi "jobber" mye med dette også nå.

Det eneste Heidi syns er greit er å telle...Tror ikke hun kan regning enda

Hun viser null interesse for det her hjemme ivertfall

Joda hun holder på, spesielt når vi leker butikk. Men hun greier bare å plusse alt som er under ti (som hun kan telle på fingrene[:D]) tror jeg.

Mini synes tall er veldig gøy, men bokstaver er derimot heeeelt uinteressant!!![8|][:D] Han liker ikke tegne engang, tegner bare krusseduller... prøver å tegne litt og leke med bokstaver, men nei... så da venter jeg til han er klar!![:)][:)] Men jeg føler ofte jeg leser om hva deres kan her så plutselig kommer det av seg selv og her etter en stund[8D] Nå er jo han 31 oktober så han utnytter sikkert månedene fullt ut[8D][8D][8D][:D]

Marcus er lik sin mor, så han hater tall.. 

hehe, han liker mye, men akkurat tall har jeg ikke merket meg noe særlig nei[:D] så glad han ikke er førstemann og flere i slekta som er like gamle, da hadde det jo blitt konkurranse og oppstyr uten like!

...men Ida er veldig glad i bokstaver og å tegne da! Hun skriver navnet sitt helt selv, gjort det en stund, også øver hun seg på å skrive navnet til oss andre for tiden. Tegner kjempefine tegninger gjør hun også [:)]

Back
Topp