Tall og bokstaver

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Hvordan er det med 3 årigene våre, liker de tall og bokstaver? Frida er veldig opptatt av dette, spesielt bokstaver. Frida elsker magnetbokstavene på kjøleskapet. Liker også godt Lotto, for der er det så mange tall. Vet godt hvilke bokstaver som er hennes. "Leser" logoer og flere navn. Jeg blir stadig imponert over henne. Det er så moro[:D]

Wow, så flink hun er da!
JEg som synes Hannah var flink som kan 10-15 bokstaver og telle til 20. Hun elsker bokstaver og er veldig ivrig etter å lete etter forbokstaven sin og søsterens over alt. (H & L). Men det kommer vel mere etter verdt. Tror de holder på med det litt i barnehagen også.

Nå er ikke min 3 år ennå, men har lenge vært optatt av tall og bokstaver ja! [:)]
Kan navnet på nesten alle bokstavene nå, og kjenner igjen bokstavene overalt; både i bøker, blader, på biler, reklamer, butikken o.l.
Tidligere ropte hun ut hver bokstav hun så, så har vært noen morsomme handleturer! [:D]

Tellingen er ikke like bra, teller ofte 2-4-5 eller 2-7-8. Så ikke helt god, men interessen er stor!

ORIGINAL: mamsemor

Nå er ikke min 3 år ennå, men har lenge vært optatt av tall og bokstaver ja! [:)]
Kan navnet på nesten alle bokstavene nå, og kjenner igjen bokstavene overalt; både i bøker, blader, på biler, reklamer, butikken o.l.
Tidligere ropte hun ut hver bokstav hun så, så har vært noen morsomme handleturer! [:D]

Tellingen er ikke like bra, teller ofte 2-4-5 eller 2-7-8. Så ikke helt god, men interessen er stor!

Det er jo det viktigste synes nå jeg. Da går det lett å lære hvis man setter av litt tid til det, når de synes det er gøy.  Har dere prøvd dere på ABC og 123 sidene?

snuppa er veldig glad i tall og bokstaver, men hun elsker farger...
går rundt hele dagen og forteller meg hvilken farge alt har[:D]

Back
Topp