Talkshowverten min!!

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
Endelig sovnet min lille talkshow vert!

Kl 5 begynte hun å skravle. For første gang greide jeg å halvsove gjennom det. Kl 630, begynte hun å klage, da tok jeg henne i armkroken, koblet på pupp og hun sovnet etter 2min. Slitsomt å prate visst nok! Hehe...

Nå skal jeg tusle ned og ordne frokost til storebror på 14. Så skal jeg krype tilbake i senga.

Andre med skravlete babyer?

Mi på snart 11 mnd skravla høl i huet på meg fra 06:00 og til jeg orka å stå opp litt før 08:00. Og ho er så aktiv så ikke alltid puppen funker som avledning

Ikke helt baby lenger, men har ei på 16 mnd som våkner og slår av en prat midt på natta.. Holdt på jevnt og trutt fra 8 mnd ca. Men heller prat enn gråt, trøster jeg meg med:)

Mi på snart 11 mnd skravla høl i huet på meg fra 06:00 og til jeg orka å stå opp litt før 08:00. Og ho er så aktiv så ikke alltid puppen funker som avledning
Puppen funker kun når hun blir trøtt. I natt hadde hun visst nok startet å prate kl 4. Men jeg våknet ikke av det. Mannen som sa hun skravla og sovnet av seg selv etter 30 min! Det er første gang hun har sovnet av seg selv! Jeg ser lys i tunellen ☺️

Ikke helt baby lenger, men har ei på 16 mnd som våkner og slår av en prat midt på natta.. Holdt på jevnt og trutt fra 8 mnd ca. Men heller prat enn gråt, trøster jeg meg med:)
Jeg er helt enig. Prater de så trenger man ikke trøste. Jeg lar henne prate til hun blir lei. Er det morgen så står vi opp, er det natt så ammer jeg henne i søvn

Back
Topp