.::TalkMore Onsdag 28::.

ORIGINAL: Monicus

Så flott Lillejenta!
Deilig at ting ordner seg! Får du ul hver gang du er der nå?
Det er fantastisk å se lillingen..ååhh.. brumbrum så kos det er.

Ja, jeg får UL hver gang. Har fått det en stund pga angsten,
og fordi jeg går på Fragmin (blodfortynnende) må ha jevnlige vekstkontroller,
og siden mamma hadde en dødfødsel, så jeg skal være sikker på at alt er som det skal.
Veldig betryggende!

Det er helt nydelig ja! Fikk se han gjorde pusteøvelser, svelget fostervann og hikka litt![:D]
Såååå nydelig vettu! I'm in love!

Åååå så koselig å se den lille igjen da. Har hatt sånn lyst til å ta en UL til, men liksom ikke gjort det og nå synes jeg det liksom er litt for sent... [:(] Angrer på at jeg ikke gjorde det da jeg tenkte på det... [:(]

Det virker som det kan skje mye den nærmeste tiden.
Er jo vår månede snart så kanksje ikke så rart i grunn [8D]
Men kjempe spennende dette altså.
Lykke til alle sammen og hold oss for all del oppdatert [;)][:D]

Gud fikk en skikkelig lukt opplevelse i badekaret nå...niluktet på Herbal Essens...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,,,,,,

Er det farlig tro??

Hihihi..Det vil jeg ikke tro[;)]

I dag  har jeg prøvd livet i rampelyset [;)] Ble intervjuet hjemme her.. Ble jo helt satt ut av fotografen som skulle ta bilder absolutt hele tiden. jaiks! Og så jeg da, som har kameraangst. [&:] Glad denne dagen er snart over. Har grudd meg noe for jævlig til det intervjuet.

Ellers har jeg fremdeles ingen tegn til at den lille begynner å finne veien ut. Svarte!! Ikke vondt noensteder, ikke en bitteliten menssmerte engang! Får vel prøve trampolina etterhvert ja... Gjøre livet surt der inne [;)] huff, nei stakkars liten.

Bra med dere da damer??

Back
Topp