Talkmore og Telenor

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Noen som har gått fra Telenor til Talkmore? Hvordan har det vært? Fornøyd? Jeg har vært Telenor-kunde hele livet, så synes det er skummelt å bytte. Men Talkmore er jo så mye billigere :rolleyes: Har en bror som har Talkmore og er fornøyd. Men han har ikke hatt Telenor, så har ikke noe å sammenligne med.

Pappa gjorde det for noen år siden og har spart mange tusen kr :)

Jeg har hatt talkmore i rundt 11-12 år tenker jeg, super fornøyd. Ringer gratis til bl.a Sverige (har masse fam der, så passer perfekt ) :)

Bare vær obs på at telenor er sleip. De har en mnd oppsigelse på abonnementet sitt! Byttet til takmore selv fra svindyre telenor. måtte betale for hele mnd. Aldri gjort det med andre selskap.

Byttet fra talkmore til skymobil.
Hadde telenor for mange år siden.

Talkmore robba meg for mobildata, så for min del var det ikke billig.

Superfornøyd med skymobil da :D

Keg er fornøyd med Talkmore, men det skal nevnes at jobben betaler da ;) så lenge jeg har telenordekning er jeg fornøyd :) telia funker ikke for meg på jobb.

Bare vær obs på at telenor er sleip. De har en mnd oppsigelse på abonnementet sitt! Byttet til takmore selv fra svindyre telenor. måtte betale for hele mnd. Aldri gjort det med andre selskap.
Neda mer de xplora klokkene til barna faktisk. Fikk helt sjokk når jeg skulle si opp ett for å legge til to. Måtte betale for to mnd i løpet av en mnd.

Har hatt talkmore i "alle år" med noen opphold pga bytte av tlf hvor det fulgte med abonnement. Har alltid endt med å gå tilbake til talkmore etter bindingstiden.

Jeg har hatt Telenor - men ikke på maaange mange år.
Har Talkmore nå. Veldig fornøyd. (Har også hatt Telia og OneCall, samt ice, men alle bruker telia-dekning her; og det går ikke.. De har et litt for dårlig dekningstårn, og hver gang det er uvær med strømbrudd, så blir dekningen borte i 2-4 uker).

Føler Telenor lever mye på navnet sitt, egentlig.. de tar betalt for tjenester andre ikke tar betalt for, og er så absolutt ikke et billig alternativ.
Vi har internett fra Telenor da, ettersom de er de eneste som kan levere hjemmenettverk her (må ha det via 4g, de som leverer internett her i utgangspunktet, er for dårlige..)

Bytter mellom talkmore og ice hvert halvår fordi de tilbyr 620 kr i trumfbonus per mobilkunde! Så hvis du er interessert bytt via «viatrumf» :)

Om man sier opp feks 18. juni så betaler man frem til 1. juli? Eller betaler man fram til 18. juli?

Byttet fra talkmore til skymobil.
Hadde telenor for mange år siden.

Talkmore robba meg for mobildata, så for min del var det ikke billig.

Superfornøyd med skymobil da :D
Går det ikke an å kjøpe mobildatapakker i ettertid? Hos Telenor kan man det, feks 1 GB til 49kr. Jeg har abonnement med 2 GB nå.. på sommertid går jeg fort tom. Har regnet ut at 10 burde holde egentlig.

Takk for svar alle sammen :D

Om man sier opp feks 18. juni så betaler man frem til 1. juli? Eller betaler man fram til 18. juli?
Usikker. Står hele mnd.. Må nesten undersøke med de

Håper jeg har gjort det riktig :yuck: Bestilte abonnement hos Talkmore med oppstart 1. juli. Har sagt opp hos Telenor fra 1. juli :oops: Håper det ikke blir noe ekstra å betale.

Går det ikke an å kjøpe mobildatapakker i ettertid? Hos Telenor kan man det, feks 1 GB til 49kr. Jeg har abonnement med 2 GB nå.. på sommertid går jeg fort tom. Har regnet ut at 10 burde holde egentlig.

Joda, men det ble jo mye dyrere. Og når man bruker opp mobildataen innen 2 uker selv om mobildata har vært skrudd av mesteparten av tiden er det noe rart :p

Jeg har nå 1 GB mnd og det er MER enn NOK for mitt bruk og får masse rollover i tillegg ;)

Håper jeg har gjort det riktig :yuck: Bestilte abonnement hos Talkmore med oppstart 1. juli. Har sagt opp hos Telenor fra 1. juli :oops: Håper det ikke blir noe ekstra å betale.
Jeg byttet 5 mai og måtte betale for hele mai.. Bare å undersøke med de og må du betale hele juli ville jeg usatty flyttingen til talkmore til slutten av juli

Jo man kan fint kjøpe ekstra pakker

Jeg byttet 5 mai og måtte betale for hele mai.. Bare å undersøke med de og må du betale hele juli ville jeg usatty flyttingen til talkmore til slutten av juli
Tror det er sånn at man må betale ut måneden. Mye mulig jeg heller burde satt datoen hos Telenor til 30. juni :sour:

Joda, men det ble jo mye dyrere. Og når man bruker opp mobildataen innen 2 uker selv om mobildata har vært skrudd av mesteparten av tiden er det noe rart :p

Jeg har nå 1 GB mnd og det er MER enn NOK for mitt bruk og får masse rollover i tillegg ;)
Høres rart ut :oops: :nailbiting:

Noen som har gått fra Telenor til Talkmore? Hvordan har det vært? Fornøyd? Jeg har vært Telenor-kunde hele livet, så synes det er skummelt å bytte. Men Talkmore er jo så mye billigere :rolleyes: Har en bror som har Talkmore og er fornøyd. Men han har ikke hatt Telenor, så har ikke noe å sammenligne med.
Har hatt Talkmote i flere runder. Aldri noe problem. Telenor skyr jeg, de er vanskelig å få tak i for feks oppsigelse av abonnement eller annen kundehjelp, pluss at de er veldig dyre.

Back
Topp