Talking friday 250211

Looney

Forumet er livet
VIP

Josephine ble brått veldig sur her, og har hylt mer enn noen gang. Pappaen har nettopp lagt henne og det er stille nå. Tror jeg lurer meg i seng straks jeg også ja[:)] Sliten i kveld nemlig.

Fredag = helg

Fredag ja... på tide å komme seg i seng!![:D]

MYE på meg om dagen... men nå er endelig alle fire oppgaven innlevert til skolen og på søndag er vi 13 stk på hyttetur og hei hvor det går!!![8D][8D] Har gledet meg i mange måneder!![:D][:D][:D] Eneste skåret i gleden er at jeg må på konferanse midt i hytteturen fikk jeg beskjed om for to dager siden, men siden det er once in a lifetime sjanse så får det heller stå til[8D] Har man stresset såpass siste ukene, så takler man vel litt stress i vinterferien også!![:D][:D][:D]

Ha en fortreffelig fredag jenter, og håper det står bra til med dere alle!![:)]

mårnings!

her er vi oppe alle mann faktisk selv om vi har fri, fint å ha litt vinterferie sammen[:)]

hørtes moro ut med hyttetur, delia! det kunne jeg tenkt meg å, men da helst type venninnetur[;)] holder på å ser på sydenturer for meg og venninne, men ser ut til at hun trekker seg. hadde vært så utrolig deilig med sol og varme og bare rolige, late dager[:)]

hovedferieturen er bestilt, men da blir vi 5-6 voksne og 4 barn, og jeg VET at det ikke blir avslapning akkurat. men moro da!

må bare si at jeg misunner deg babytida og mammaperm, looney, høres ut som dere koser dere skikkelig om dagene[:)] savner den tida der jeg.

fin fredag!

God morgen! [:)]

Jeg våkna da klokka til sambo ringte midt på natta (ja, altså i 5-tiden), så jeg er trøtt.
Ungene skal i bhg i dag også, takk gud for det. Ute har det jo snødd litt igjen også, så det blir sikkert kjempemoro å være ute med de andre ungene og leke i snøen! [:)]
Jeg skal på Step&Styrke kl 9, og etterpå skal jeg hjem og dusje, slappe av litt og dra på jobb kl 15. Vet ikke om jeg jobber til 19 eller 20, men håper på 19... vi skulle egentlig på fakkelnatt i kveld, men det måtte jo utgå pga jobben... dødstamt!

Ha en fin dag dere! [:)]

Kos deg på hyttetur delia, og så koselig med venninnesydentur MaRtE! [:)] Håper hun ikke trekker seg, du fortjener husmorferie! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Kos deg på hyttetur delia, og så koselig med venninnesydentur MaRtE! [:)] Håper hun ikke trekker seg, du fortjener husmorferie! [:)]
ja, syns jeg å[:D][:D] men tror hun trekker seg da, snakka med hu i går kveld. virket som hun hadde en unnskyldning for alt, men jeg har ikke gitt opp enda! mannen min er så glad for at jeg vil dra, for det er skjelden jeg gjør noe alene. finner myyye bra sydenturer for 5000-6000kr! håper det blir jeg[:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Skrållan

ja, syns jeg å[:D][:D] men tror hun trekker seg da, snakka med hu i går kveld. virket som hun hadde en unnskyldning for alt, men jeg har ikke gitt opp enda! mannen min er så glad for at jeg vil dra, for det er skjelden jeg gjør noe alene. finner myyye bra sydenturer for 5000-6000kr! håper det blir jeg[:)]

Krysser fingrene for at hun blir med! [:D]

Ååå, nå må jeg sutre litt! Kjente etterhvert som jeg rørte på meg i morges at jodda, jeg har fått enda en betennelse! I venstre legg denne gang, på skinnleggen. Og gjett åssen jeg har klart å pådra meg den? Jo, jeg jogga 600 meter i går! [:@] Måtte løpe fra søstra mi og ned på treningssenteret, det er ca 600 meter det, og vips - betennelse. ARG, for en møkkakropp!!! Så nå har jeg betennelse i teiteleggen, teitehåndleddet og teiteryggen. Gjett om jeg gleder meg til arbeidshelg da!!

Jeg har kjøpt meg en bitteliten japp som trøst.

MaRtE. ja, jeg koser meg veldig om dagen. Nyter familietid nå[:)]
Skrållan. Jeg våknet av gubben helvetes[:@] vekkerklokke i morges jeg og. Klokken var 07.15 men det er fortsatt tidlig. Og siden han er så snill og slumrer med vekkerklokka så var vi våkne allemann innen han sto opp halv åtte[>:][>:]

Og siden det har vi vært våkne. Bolla-Bø halvsover her i stua med meg, Nicholas ser tv nede og leker, og rundstykkene vi snart skal spise står i ovnen. Stille og rolig i heimen med andre ord.

Senere i dag skal Nicholas levers hos pappaen for pappahelg. Samboeren, jeg og Josephine skal kose oss hjemme[:)]

.

Så bra ~Mandy~! [:D][:D]

Vel, da skal jeg komme meg ut av joggebuksa (som forøvrig er ganske ny og innmari god å gå i, nesten sånn at jeg ikke klarer å ta den av, haha!), og komme meg på jobb!

.

masse klemmer til deg, cissi syns du er utrolig tøff jeg som har 3 små alene, føler meg pinglete i forhold. det går nok bedre skal du se[:)][:)] ønsker deg alt godt[:)]

Mange og store klemmer til Cissi

Da har vi testet lungene og stemmen til Josephine, og det helt ufrivillig[X(]

I følge mine beregninger var hun nemlig mett i hverfall en time til da jeg overlot henne med samboeren og dro for å ta sol. Men så feil kan man ta[&:] Full klikk og hyl helt til jeg kom hjem, og en stk småstresset samboer. Synes han er flink jeg da[:)] Fikk nå ammet henne i søvn og nå sover hun rimelig rolig. Helt vill var hun[&:] Jeg må bli flinkere til å pumpe så han har reserve mat til henne hjemme merker jeg.

Nicholas er levert hos pappaen, i et strålende humør. Vi har hatt masse kosetid på dagen i dag mens Josephine har sovet. Spilt spill og koset oss[:)][:)]

I kveld skal det koses med mann og minste barnet[:)] Kjøpt inn godis jeg.

Takk for klemmene jenter[:)] 

Jeg leste det du skrev før det ble fjerna Cissi, sender deg en godklem! [:)][:)]

Back
Topp