tale.. skrekk og gru...

Therese 84

Betatt av forumet
Fikk vite i kveld at jeg skal holde tale i min bror sitt bryllup i morgen på grunn av at min søster har mistet stemme.. [&:] Jeg har skrevet noen ord i kveld så håper no at det går greit.. Alltid skummelt og si noe høyt i forsamlinger. Jeg får øve i morgen tidlig. Hehe...

oy oy oy du får ha lykke til da, du klarer det nok kjempe fint

Jeg hadde død av angst og falt rett i bakken om det hadde vært meg. hadde måtte hatt 5 strake tyrkere på rappen først[8D]

Da går det nok fint med meg også.. Talen er no skrevet. Nå er det bare igjen å få det sagt..... ( Det er jo det jeg synes er det verste.. uten å virke altfor nervøs)

ORIGINAL: Ferraribabe

oy oy oy du får ha lykke til da, du klarer det nok kjempe fint

Jeg hadde død av angst og falt rett i bakken om det hadde vært meg. hadde måtte hatt 5 strake tyrkere på rappen først[8D]

Takk takk... Jeg regner jo med at vi får servert litte granne innabords før jeg skal i ilden..
Satser på det..  :)  

Jepp.. En.. too.. Treee shot..  Nei...  det går bra.. Dette skal vi klare :) Kjeften går av seg selv når jeg drikker og når jeg holder tale så må faktisk alle høre på hva jeg har å si.. Det er ikke alltid man har den muligheten ;)

uff da [&:] ikke noe særlig å skal skrive en tale dagen før da.
Men greit at man får vite det dagen før så har man ikke hatt mange dagene på å grue seg [;)]
Jeg holdt tale (var forlover) i bryllup i sommer, og det var min første tale til så mange, var vel en nesten 100gjester. Men jeg fokuserte nesten hele talen på å se på bruda ettersom talen var jo til henne så slapp jeg å se så masse på alle gjestene, og det gikk suuuupert!! [:D]

Lykke til!!! [:)][:)][:)] 

Back
Topp