Tale i dåpen

Fantastika

Glad i forumet
Skal du holde / holdt du ( eller BF ) tale i dåpen?

Jeg lurer litt på om jeg skal gjøre det, men er veldig usikker på hva jeg skal si...

Jeg leste nettopp [link=http://www.bryllupsweb.no/daap.html]her[/link] at rekkefølgen på taler i dåp er 1. velkomsttale, 2. en av foreldrene holder tale, 3. en av fadderne holder tale...
Så helt uvanlig er det vel ikke [:)]

vi hadde bare velkomstale,men hadde veldig lyst til å holde en tale,men er ikke så tøff at jeg tørr og det er ikke (BF) heller[:)] men synd det er kjempe tøfft og flott vist du eller (BF) holder tale i barnedåpen[:)] en barnedåpe er jo noe helt spesielt syns jeg[:)]

Ja, jeg vil gjerne si noen ord om hvor stort det er å ha Nora i livet vårt. Men jeg kommer sikkert til å begynne å gråte og ikke klare å si noe, hehe. [8D]

Kjempe flott hvis du klarer holde tale, det er jo utrolig stort å få barn... Og barnedåp er jo en stor dag..
Jeg kunne aldri gjort det for jeg begynner nok bare gråte..
Krysser fingrene for at du klarer det...
LYKKE TIL!!!!

ORIGINAL: anke1

Kjempe flott hvis du klarer holde tale, det er jo utrolig stort å få barn... Og barnedåp er jo en stor dag..
Jeg kunne aldri gjort det for jeg begynner nok bare gråte..
Krysser fingrene for at du klarer det...
LYKKE TIL!!!!

Vi hadde ingen taler i dåpen. Blir for stivt for min del. Vi hadde en avslappet dåp ;) 

Det er i utgangspunktet vanlig med taler i dåp, men her er hverken sambo eller jeg særlige talemennesker, ikke utpregede toastmastere på en måte, så her blir det bare velkommen, takk for at dere kom osv. Ingen tale direkte til Lucas. Lurte på om vi skulle lage det i sangform, men dropper det også [;)]

Jeg ønsket velkommen og sa littegran, men ikke noen stor tale[:)]

Vi er ikke talefolk. Så vi har ikke taler i dåpen. Svigerfar er veldig talemenneske. så han har holdt tale i begge dåpene. Men, ingen andre. Tror ikke det er veldig vanlig i dåp...

Da hadde ikkje me .... ingen av oss er noken talar [:)] ...

Back
Topp