**Moonlight**
Forumet er livet
noen som har det?hvor mye betalte dere for det og hvor stort er det?
vi har ca 59 kvm,mange trenger vi da ca?
vi har ca 59 kvm,mange trenger vi da ca?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Marit_mor
Vi har mange, med like stor avstand mellom hver (L-formet stue). Har 19 stk.
Mannen er/var elektriker, så han fikk utstyr billig og gjorde jobben selv. Han er ikke hjemme nå, så får ikke spurt hvor mye sånt noe koster til fullpris heller...
Men- skal du ha mange da eller? Over hele taket liksom? Prisen kommer vel an på hvordan du vil ha det.
Skal vi legge nytt tak etterhvert her, skal jeg IKKE ha spotter over hele taket iallefall! Da tenker vi å kjøre en ny vri- mannen har visst noen fixe idèer om hvordan han vil ha det da... Så får han leke seg med det, han kan mer riktig belysning enn meg...
ORIGINAL: HeDa
ORIGINAL: Marit_mor
Vi har mange, med like stor avstand mellom hver (L-formet stue). Har 19 stk.
Mannen er/var elektriker, så han fikk utstyr billig og gjorde jobben selv. Han er ikke hjemme nå, så får ikke spurt hvor mye sånt noe koster til fullpris heller...
Men- skal du ha mange da eller? Over hele taket liksom? Prisen kommer vel an på hvordan du vil ha det.
Skal vi legge nytt tak etterhvert her, skal jeg IKKE ha spotter over hele taket iallefall! Da tenker vi å kjøre en ny vri- mannen har visst noen fixe idèer om hvordan han vil ha det da... Så får han leke seg med det, han kan mer riktig belysning enn meg...
takk for svar=)
Tenkte egentlig over hele stua ja,sett fler som har det og jeg synes det er fint.Men hvorfor vil du ikke ha det igjen?noe jeg bør vite?
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Kan regne med 1000 kr pr spott, 1500,- for den nye typen spott.
Vi har på kjøkkenet i den delen hvor vi lager mat, hallen, trappa og badet oppe. I stua har vi i soner der hvor vinduene er, og tanken er å skape en følelse av mer lys ifra vinduet på kveldstid [8D]
ORIGINAL: Mitchi
Vi betalte rundt 7000,- ..