Takrosett -har du?

mamma85

Glad i forumet
Ønsker oss veldig takrosett på kjøkkenet også svart lyskrone etterhvert.. har sett på en rosett 66cm den er så fin..
Er det noen her som har takrosett som kanskje vil vise dem frem..

Ønsker meg også en mindre en til babyrommet  [:)] blir så søtt der inne med dette tror jeg.. skal legge ut bilde når vi får det i hus

Vi har det på vesla sitt rom

veeeeeldig fornøyd!! [:D] Skulle gjerne hatt i alle andre rom også [8D]

ORIGINAL: prinsesse08

Kjempefint:) hvor kjøper man takrosett?

har kjøpt den på OBS, faktisk ;) ikke dyre heller! Lurer på om vi betalte rundt 150 kr for den lille vår...

Må nok være OBS Bygg, var billig med 150kr da de jeg har sett på koster fra 500kr og oppover. Den til kjøkkenet som vi har sett på koster 1249kr [:-] 

45cm isopor, betalte ca 300kr på obs bygg, hadde sett en på nettet så de bestilte inn til meg, var samme produsenten de hadde. den heter emilia, skal kjøpe hvit lyskrone imorgen til å henge i den. Har bare malt med vanlig takmalin over den. veldig fornlyd, føler den gjorde mye av kjøkkenet[;)] Kommer spotter utenom..

ORIGINAL: Snøjenta

Nyyydelig!!
Men hvor høyt er det under taket hos dere??

Jeg har såååå lyst på sånn jeg også...Men vi har det ikke så veldig høyt under taket...bare 230 her..

Tror jeg skal ringe til Obs bygg å høre med de om de bestiller inn rosetter og evt. hvem? Den er ganske flott den vi så på til kjøkkenet den er jo ganske stor med tanke på at det etterhvert skal komme opp en stor svart lysekrone her.. rosetten tror jeg er på 66cm men om copp har billigere og tilsvarende så bestiller jeg her... Trenger også en liten en til babyrommet :) Det er så fint med rosett til og med gubben vil ha [8D][:-]

www.lundbergs.com
Der får Obs bygg rosetter fra[;)]

ORIGINAL: Kattepus84

ORIGINAL: Snøjenta

Nyyydelig!!
Men hvor høyt er det under taket hos dere??

Jeg har såååå lyst på sånn jeg også...Men vi har det ikke så veldig høyt under taket...bare 230 her..

Jeg synes også rosetter kler best høy takhøyde. Og gjerne om huset er gammelt [:)]

ORIGINAL: Marit_mor

Jeg synes også rosetter kler best høy takhøyde. Og gjerne om huset er gammelt [:)]

Ja, ikke sant.
Vi har nettopp flyttet inn i et gammelt hus fra 1920-tallet, men mine svigerforeldre har ødelagt det helt, etter min mening....De har byttet ut de gammle fine vinduene med stygge husmorsvinduer :( ingenting av det gammle er bevart :(
Men nå er jo dette et lite dukkehus da, så det kler egentlig ikke rosetter i taket, nettopp fordi det er så lavt her...

Ønsker meg en gammel herregård jeg!!

Back
Topp