Takler ikke lukter!!

Live2Learn

Elsker forumet
Satt på bussen idag.. Var en mann som stiinket steikelukt.. Tror de hadde steikt fiskepinner.. Satt seriøst og brakk meg på bussen..

Takler ikke noen av parfymene til mannen..  

Har en ekstreem luktesans denne gang! 

Haha. Mye rart som skjer i kroppen når vi er gravide. Jeg har det akkurat på samme måten, alt lukter så mye mye mye mer enn før.

Var i Sverige tidligere i dag å handlet, og måtte jo da innom godis butikken, og det lukta rett og slett sååå mye at jeg måtte gå ut derfra! Og samme på mat butikken, ble ikke så mye godis på meg... Men det værste er kjøleskapet!

Hahaha, da er det gale! =) Om du faktisk ikke får kjøpt snop! 

Ja, kjøleskapet er verst! Har kastet mye idag! haha.. 

Sist taklet jeg ikke ånden til mannen.. haha.. stakkars... har ekstrem luktesans fra før, så lukter så og si ALT når jeg er gravid... litt slitsomt.. emoticon

Det sliter jeg med også, og jeg er sykepleier!!
Sist svangerskap jobbet jeg på sykehjem og sto OFTE å brakk meg inne hos pasientene når jeg tørket her og der, stelte sår ol... trenger vel ikke være mer detaljert.Nå jobber jeg med rusmisbrukere, og ikke alle som lukter blomster der heller... føler meg som en jubelidiot når jeg sitter og brekker meg under en vanlig samtale, but what to do?!

Forrige gang skjønte jeg at jeg var gravid da mannen i huset åpnet snusboksen sin et godt stykke unna meg i sofaen, og jeg trodde jeg måtte kaste opp fordi det STINKA! Det kommer snikende denne gangen også, kjenner jeg, så i går var det opprensk på kjøkken og bad.....

Skruf skrev:
Det sliter jeg med også, og jeg er sykepleier!!
Sist svangerskap jobbet jeg på sykehjem og sto OFTE å brakk meg inne hos pasientene når jeg tørket her og der, stelte sår ol... trenger vel ikke være mer detaljert.Nå jobber jeg med rusmisbrukere, og ikke alle som lukter blomster der heller... føler meg som en jubelidiot når jeg sitter og brekker meg under en vanlig samtale, but what to do?!

Prøv å pust med munnen, og ALDRI med nesen! hehe.. eneste som funker her.. Jeg må konsentrere meg skikkelig !! 

Back
Topp