Takknemlighetstråden

Vårvesleskatt

Flørter med forumet
❁ Juliskatter 2026 ❁
Thanksgiving er 27.november, en høytid som setter fokus på takknemlighet. Så jeg tenkte det var fint med en takknemlighetstråd.

Jeg starter:

I dag er jeg takknemlig for at vaskemaskinen virker

Jeg er takknemlig for mannen min som gjør alt for oss:Heartred

Idag er jeg takknemlig for at jeg hadde kursdag etter 8 vakter på rad med krise mye å gjøre :)

Jeg er takknemlig for at bestevenninna mi hadde en uproblematisk fødsel forrige uke, og at alt er bra med henne, barnet og forloveden <3

Takknemlig for mannen som kjørte innom meg på jobb i dag med headsettet mitt som jeg hadde glemt hjemme (har en rutinejobb der jeg kan høre på musikk, podcaster, lydbøker osv mens jeg jobber, og det er drepen å sitte i åpent kontorlandskap uten noe på øret) - og han hadde attpåtil med en liten pose med pommes frites til meg :hungry: Jeg klaget på kvalme før jeg dro til jobb, og det er noe som (dessverre) hjelper, hehehe.

I dag er jeg takknemlig for koselig thanksgiving middag med familie, venner og kollegaer. Og fantastiske mannen min som kjørte på mine unger til og fra aktiviteter, og ned igjen til sin far, så jeg kunne slappe av etter å ha laget mat i 2 dager:love2

Back
Topp