Takknemlighetstråd

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Låner idéen fra oktober forumet der jeg også hører til :)
Men det har vi en tråd der vi skriver hva vi er takknemlig for :)
Synes det er en veldig koselig tråd, man har alltid noe å være takknemlig for og det er viktig å huske på :)
 
Jeg er takknemlig for at vi har en fantastisk sønn som blir 3 år til sommeren.
Og veldig takknemlig for å kunne gi han en lillebror eller lillesøster til høsten ❤️
 
Er også veldig takknemlig for at jeg har så mange gode folk rundt meg :)

Har en fantastisk mann som tar seg veldig mye av sønnen vår nå når jeg er dårlig, og ei mamma som alltid stiller opp.

Og gode og forståelsesfulle kolleger når jeg ofte er dårlig :)
 
Lurt å ha fokus på! :)
Jeg er takknemlig for at jeg har en fantastisk flott mann og en superherlig sønn <3
 
Jeg er takknemlig for å ha en utrolig flott samboer, som viser så utrolig stor tålmodighet mot meg nå når jeg bare er trøtt og sur døgnet rundt (føles det som hvertfall). Og ikke minst er jeg takknemlig for den fantastiske jenta vår på 1 år, hun er virkelig en solstråle som gjør disse utfordrende dagene mye bedre ❤
 
Jeg er takknemlig for at vi endelig, etter 1,5 år, har blitt gravid:)
 
For en fin tråd! :love017

Takknemlig for en flott og fin sønn som jeg er ufattelig glad i! Takknemlig for en snill og stødig samboer som er der for meg uansett, han er steinen min! Takknemlig for lille spira i magen min som gjør familien komplett. Jeg er ufattelig takknemlig for å få lov til å oppleve å bli mamma, ikke bare en gang men to, spesielt siden at i 2013 fikk jeg beskjed om at det ville bli vanskelig for meg å bli mamma pga ufrivillig barnløshet. Sønnen min som er 4 år er alt jeg ønska meg, turde ikke håpe på en til. Men nå blir han jammen meg storebror og jeg tobarnsmor. :love017:love017
 
Jeg er evig takknemlig for at jeg ikke har kvalme eller andre gravidsymptomer som hadde gjort hverdagen vanskelig.
Også for all støtten fra de nærmeste jeg har rundt meg da jeg går igjennom dette uten en partner:happy:
 
Jeg er taknemmelig for at jeg har en så fin kjæreste som er så raus, tålmodig, omsorgsfull og barsk! :love7
 
Jeg er evig takknemlig for at jeg ikke har kvalme eller andre gravidsymptomer som hadde gjort hverdagen vanskelig.
Også for all støtten fra de nærmeste jeg har rundt meg da jeg går igjennom dette uten en partner:happy:

Bra at du er i så god form :)
 
Idag er jeg takknemlig for at vi har kjøpt ny (brukt) sofa :)
Den vi har nå er så lav og jeg begynner allerede å få vondt i bekkenet så blir nok bare verre og verre å reise seg opp av:)
Håper den andre er bedre
 
Jeg er så takknemlig for at jeg har mannen min. Han er helt fantastisk, trygg, god, og rett og slett en herlig person!
:Heartbigred
 
Også supertakknemlig for kjæresten min. Hverdagen hadde ikke gått rundt uten ham. Jeg er ganske bortskjemt fra før, men han har toppa seg selv den siste tiden.
 
Takknemlig for mannen min som tar så godt vare på meg og Lillemor på 5. Den beste pappaen. Han lager frokost til oss hver dag og gjør klar middagen, så den bare er å varme litt før servering. Alt dette før han selv går på jobb og kommer ikke hjem før ca kl 19. Og da sover jeg i senga til Lillemor mens hun sitter å venter på pappaen sin i pysj med bok i hånda som jeg har prøvd å lese i, men har sovna. Så bærer han meg inn i senga vår før han leser og synger for jenta vår. :Heartbigred
 
Det er som nevnt over her, fantastisk mye å være takknemlig for.
I dag er jeg takknemlig for god helse slik at jeg kan ta vare på barna mine selv. Yrket mitt er sykepleier, og det er så mange som får livene sine snudd opp ned. Som ulykker,slag,rus, sykdom osv. Akuratt i dag, er det ,det jeg er mest takknemlig for.
 
Jeg er takknemlig for mannen min, som gir av seg selv uten å forvente noe tilbake. Som tar initiativ når det trengs :Heartred Han er helt uunnværlig :blob5
 
Back
Topp