Takknemlig frøken..

*MissMe*

Gift med forumet
Mamma synger en sang og snuppa klapper mens hun roper WEEEYYY. Så takker hun ved å si "takk mamma".
Snuppa vil ha noe, mamma gir henne og hun sier "takk mamma"
Snuppa vil at mamma skal tegne kattepus, mamma tegner og hun sier "takk, mamma"
Snuppa får pakke, ber om hjelp, mamma hjelper og hun sier "takk mamma".

Osv, osv.. Blir vel aldri lei av at hun er så takknemlig, men hun er kanskje i overkant takknemlig..[8D]
Men suupersøt da!![:D]

Hvordan er deres små?

Nei her må jeg si : Emma, hva sier du da da ? Så får jeg et sjenert Takk [:)] OM jeg gir henne en smoothie får jeg et GEDIGENT glis til takket [8D]

Flinka Anna da, mye bedre at det er sånn!!! [:D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Så skjønn da:)

Flink å si takk han og.. Hvis han gir meg noe og jeg ikke sier takk sier han: mamma takk..

Veldig til å passe på: feks i dag når eg drakk kako så sier han: mammaaa begge hender. (som vi sier til han hele tiden)

Hehe.. Anna er sjefen rundt bordet i barnehagen hun...[8D][8D] Passer på at de voksne sitter fint og i ro, at alle spiser maten sin, så pleier hun roope ut "godt alle sammen"..[8D][8D] Tantene holder på å le seg ihjel av henne..

ORIGINAL: KathMor

Nei her må jeg si : Emma, hva sier du da da ? Så får jeg et sjenert Takk [:)] OM jeg gir henne en smoothie får jeg et GEDIGENT glis til takket [8D]

Flinka Anna da, mye bedre at det er sånn!!! [:D]

Jo, det er ganske kjekt når hun er så flink å takke, så er hun også flink å si hadet til alle.
Jeg har nettopp terpa litt på at det heter "kan jeg få" ikke "jeg vil ha...[8D]
Da må jeg spørre: Kan du spøøre fint, da kommer det som regel og..[;)]

Det blir bedre og bedre her og! "takk for maten" Sier somregel takk når han får noe. 

Er litt alt etter som med mine... noen ganger får jeg takk, andre ganger "bare" et smil... eller eventuelt ingenting, når humøret tilsier det..

Har heller ikke jobbet aktivt for at de skal takke,
og ellers ligger det tydeligvis ikke i deres natur å takke for alt heller..
Men liker jo at de gjør det - synest det er fint [:)]

Flinke Anna! [:D]

Jonatan også takker når han får noe somregel, men er nok ikke alltid han tenker over det.
Men han sier alltid "takk for maten" også "værsågooood" etterpå.
Syns det er fint at de lærer å bli høflige.
Anna er søt da[:)]

Ååå, for ei skjønn frøken du er!!

Utrolig koselig med høflige barn altså! [:D][:D][;)]

Her har hun vært veldig flink til å si takk, men nå har frøkna funnet på noe annet istedet. Så hver gang hun får noe sier hun: "Mamma, hva sier du da? VÆSEGOO!". Så stor-ler hun og glemmer helt bort at hun faktisk må takke selv [8D] Så det må vi øve mer på om dagen!

Back
Topp