takknemlig for svar fort!!!

lillechu

Forelsket i forumet
Nå kommer det kanskje noen ekle detaljer. Men jeg må spørre her om noen har erfaringer eller hørt noe om lignende før? Jeg har ikke hatt noen smerter, men da jeg var på do for å tisse nå, kom det ut en seig blank/hvit guffe, eller ikke guffe, mer som en mark, om det er en bedre beskrivelse, da jeg tørket meg. Ikke noe blod. Hva kan dette ha vært, jeg måtte ta på det, helt seig, jeg kunne dra i det før den røk. Jeg husker noe snakk om en slimpropp, det er noe som går før man skal føde? så om det var den, betyr det at dette er starten på en SA? Vi hadde sex i går for første gang på fire uker (!!!), kan det være sperm fra det?

Beklager å måtte utlevere meg sånn, men NÅ er jeg redd og nervøs!! :(

Dette kan være både sperm og veldig tykk utflod. Så lenge det ikke er noe blod inni bilde er det ikke noe å bekymre seg for..:) Som du kanskje vet overlever sperm å kan holde seg inne i vagina opp til 5 dager. Slimproppen går før man føder engang..:)

utflod tenkte jeg på og! hehehe, den kan komme i mange rare varianter hehehe, men tror ikke du skal engste deg for at det er noe galt :)

Opplevde sist jeg var gravid at det kom i merkelige konsistenser.. Haha, utflodet altså! Høres uskyldig ut :-)

Signerer de andre og legger til at om deler av slimproppen skulle gå nå så dannes det ny :-) Pluss at den ikke er så stor nå som den vil være på slutten hvor en kan merke at den "går". Slapp helt av du! :-)

Opplevd det samme mange ganger høres ut som seig utflod ja :) ingen ting å engste seg for :)

Takk for mange betryggende svar! Er roligere nå. Kunne bare ikke tro at utflod kunne være sååå seigt og hardt, liksom. Mye rart man erfarer ;)

Back
Topp