Takketråd Hemmelig Venn

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Har du fått pakke frå din hemmelige venn? Her kan du vise fram kva du har fått:) men husk å ikkje gjette kven det er frå før alle har fått:) då kan me opprette ein "gjettetråd" :)

Disse har fått pakke:
FiskeN
mamma-T
Troillmor
Venterpåoktober13
2015 mirakel?<3
Pita
Hoppetussa28
Fompen
Synnøve:)

Disse ventar i spenning:
Fiona84
oktobermini
 
Last edited:
Da har vi fått pakke i posten:)
Tusen takk hemmelige venn:)
Tror jeg vet hvem som har sendt den, men lukker munnen til alle har fått...:)






ImageUploadedByBV Forum1417609291.229890.jpgImageUploadedByBV Forum1417609324.294792.jpg
 
Flott du laget en takketråd flinke Fiona:D

Nå gleder jeg meg til å se hva alle har fått og ikke minst hva vi selv får:D

:santa:santa:santa
 
Det har blitt noen forsinkelser underveis her kan det se ut til. Så det kommer nok flere bilder snart;):D
 
Fikk egentlig pakka mi for ei ukes tid sida... men ikke fått tatt bilde av alt enda... usikker på hvem min hemmelige venn er, men ♡lig takk for mye fint likevell... Fikk en bolle med salt snop(som forsåvidt er nesten tom nå) 2 fine julekuler og endel Te-lys. Skal prøve å få somla meg til å ta bilder av resten og forske litt på hinta i det hyggelige kortet.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
 
Vi har fått pakke og :) fikk en nydelig body, og en kjempefin bukse/tights med rysjer på rumpa :-D vi er kjempe fornøyd ;-) må nok etterforske litt på hitene, men skal nok klare å finne ut hvem du er :) tusen tusen takk for flott gave <3
 
Fikk gaven min på lørdag men har ikke vært aktiv før idag :p elsker bodyen med minnie mus :D hårbøylen var kjempe søt og takk for pepperkake og daim :D koser meg med det hehe :p hvem min hemmelig venn er må jeg nok finne litt ut av men håper å klare det da :)
 
Veldig kjekt for oss andre om dere tar bilder da;):D
 
Har ikke hatt tid :/ tar i morgen :D
 
ImageUploadedByBV Forum1418159513.260574.jpg

Wow! For en presang! Både pysj, ullbody, puslespill og sjokolade til mor. Tusen takk, hemmelige venn, vi er storfornøyde!

Når skal gjettingen begynne? Jeg tror jeg har noen anelser.... Kanskje....
 
Vis vedlegget 92956

Wow! For en presang! Både pysj, ullbody, puslespill og sjokolade til mor. Tusen takk, hemmelige venn, vi er storfornøyde!

Når skal gjettingen begynne? Jeg tror jeg har noen anelser.... Kanskje....
Tanken var at gjettinga startar når alle har fått pakke :) 5 stk som ventar fortsatt :)
 
ImageUploadedByBV Forum1418213014.104027.jpg
Fikk hjemmelaget pepperkake hjerte og daim også :D men det er spist opp :p kjempe fornøyd :D
 
Kjempe fornøyd med gaven vår;) fikk et super søtt ørevarmere og genser fra name it:) legger ut bilde etterpå idag . Akkurat inn døra☺️☺️
 
Vi fikk pakke idag! :) En Nyyyyydelig lilla body og nyyydelig lilla tyll-skjørt. + 2 sjokolade, den ene er spist opp ;) Tuuuusen takk vår hemmelige venn, er strålende fornøyd! :)
 

Vedlegg

  • 1418244146327.jpg
    1418244146327.jpg
    53,3 KB · Visninger: 31
HemmeligvennDes14.jpg
ENDELIG... hehe, Her er gaven jeg fikk av min hemmelig venn. To vakre julekuler og en enkel men pen hvit skål fylt opp med salt snop... mmmmmm. På bilde er skåla nesten tom. Har brukt mange dager på å kose meg med innholdet av den skåla for kvalmen min har ikke tålt så mye somp omgangen. Hadde jeg ikke hatt pilten på vei så hadde nok innholdet forsvunnet MYE, MYE fortere!!! Også fikk jeg endel te-lys, men regner med de fleste veit åssen vanlige, hvite ordinære te-lys ser ut så gadd ikke legge ut bilde av de. UANSETT TUSEN :love017 TAKK
 
Digger pysjene!!!:D Tusen tusen takk hemmelig venn:D
Måtte passe på å ta bilde med engang før marsipangrisen forsvant, for den ble en del av lørdagsgodet i dag:D
CIMG6085.JPG
Og ja, jeg tror jeg vet hvem du er;) hihi
 
Det ser ut til å vere litt forsinkingar med dei to siste. Men dokke som har fått, har de lyst til begynne med å gjette avsendar? Eller vil de vente ei stund.til?
 
Back
Topp