Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *frk*
oliver takka å bokka for pakken sin!
falt veldi i smak[:)]
han fikk ei mods of norway tsjorte og en spidermanjakke[:)]
trur det må bære hildemora jeg??
ORIGINAL: mariannnilsen
tusen takk for gaven Emil fikk til bursdagen sin .. var en kjempe fin joggebukse og genser , og en fin bil med lyd[:D] . legger ut bilde senere .
tipper gaven er fra moongirl74 ?, siden du er den eneste fra bodø jeg kan finne , som er med på denne runden [;)]

ORIGINAL: *vimsa*
Tusen takk for den fine gaven Markus fikk:) Han fikk en grå bukse,en tøff genser med traktorer på og et par sokker:) Jeg aner ikke hvem den er fra...fulgte ikke med noe kort eller noe[:)]
ORIGINAL: BrittKari
fikk hemmeligvenn gave i dag til odd andre[:)] åpner den på søndag og kommer med bilde da[:)]
den kjempe fine pakken vi fikk tror jeg det er Fertila som har sendt??
gutten var spå stor fornløyd at han fikk ha på seg klærne på bursdagen sin :)
passa godt gjor dem ,og fargen passa så godt til odd andre :)
tusen tusen takk :)
bukse,genser og sokker :)
ORIGINAL: Hilde!
Tusen takk for gaven til Frida[:)] Hun fikk en kjempefint lilla fleecesett med sommerfugler på. Kjempegøy for Frida (og mammaen som liker så godt lilla[;)]) Vi ønsket oss faktisk fleecesett til bursdagen og[:)]
Tipper at vår hemmelige venn er *frk* og Oliver[:)]
ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa
ORIGINAL: Skrållan
Tobias har fått åpna gaven sin, og han ble så glad så glad! [:D][:D] Han fikk en Cars t-skjorte, og da han så den sa han bare "bilan!" og glisa kjempestort! I tillegg fikk han en ullbody, knallfin! [:D]
Bilde kommer senere i dag.
Vi gjetter at gaven kommer fra MammaTilLillesnuppa og søte Adelèn? [:)]
Hehe...stemmer det ja [:)] Kom ikke på så mange hint, så det var nok ikke så vanskelig å gjette...hihi...
Håper t-skjorten passer da! De hadde ikke større str, men jeg måtte bare kjøpe den! Du får heller bytte den i noe annet evt...