Takketråd hemmelig bursdagsvenn 2010

Skrållan

Forumet er livet
Her kan dere takke for det dere får, gjerne vise bilde, og gjette hvem gaven kommer fra! [:)]

I dag fikk Tobias pakken sin! [:D] Har ikke åpnet den enda da, tenkte å vente til den store dagen. Blir spennende å se hva det er, og hvem det er fra! [:)] 

oliver takka å bokka for pakken sin!
falt veldi i smak[:)]
han fikk ei mods of norway tsjorte og en spidermanjakke[:)]

trur det må bære hildemora jeg??

ORIGINAL: *frk*

oliver takka å bokka for pakken sin!
falt veldi i smak[:)]
han fikk ei mods of norway tsjorte og en spidermanjakke[:)]

trur det må bære hildemora jeg??

Stemmer det du[;)] bra du likte det[:)]

tusen takk for gaven Emil fikk til bursdagen sin .. var en kjempe fin joggebukse og genser , og en fin bil med lyd[:D] . legger ut bilde senere .

tipper gaven er fra moongirl74 ?, siden du er den eneste fra bodø jeg kan finne , som er med på denne runden [;)]

Ups har ikke sett denne jeg, men kopierer fra tråden min[:)]

Tusen tusen takk for en kjempe fin bursdags gave, og sjokolden til mor og far
det falt virkelig i smak, og antrekket er allerede godt brukt
vi fikk en t skjorte, genser, bukse og melkesjokolade

Er ganske sikker på at vår hemmelige venn må være Skrållan Stemmer det?

det var et kjempe fint scrappa kort med, og jeg vet at du scrapper + det var fra en trøndergutt som også hadde begynt i bhg nå nylig[:)]

*ser at du svarte i tråden skrållan[:)][:)]*

ORIGINAL: mariannnilsen

tusen takk for gaven Emil fikk til bursdagen sin .. var en kjempe fin joggebukse og genser , og en fin bil med lyd[:D] . legger ut bilde senere .

tipper gaven er fra moongirl74 ?, siden du er den eneste fra bodø jeg kan finne , som er med på denne runden [;)]

Det stemmer [;)] Er så glad gaven ble funnet!!

fikk hemmeligvenn gave i dag til odd andre[:)] åpner den på søndag og kommer med bilde da[:)]

den kjempe fine pakken vi fikk tror jeg det er Fertila som har sendt??
gutten var spå stor fornløyd at han fikk ha på seg klærne på bursdagen sin :)
passa godt gjor dem ,og fargen passa så godt til odd andre :)
tusen tusen takk :)

bukse,genser og sokker :)

Bare hyggelig. Så fint hun likte det selv da,hihi.
Å sjokoladen var egentlig beregnet på mor å far også da[;)] Bare glemte å skrive det på kortet!

Å tusen takk for den fine gaven Mali fikk fra dere[:D]
Mali fikk en hello kitty genser, kjæmpe fin bukse å søte sokker. Som hun allerede hadde oå i barnehagen i dag. Var kjempe fint[:D]
Skal oppdatere med bilde senere i dag[:)]

ORIGINAL: *vimsa*

Tusen takk for den fine gaven Markus fikk:) Han fikk en grå bukse,en tøff genser med traktorer på og et par sokker:) Jeg aner ikke hvem den er fra...fulgte ikke med noe kort eller noe[:)]

Kremt....... Glemte kortet hjemme vi.... Men bra du ble fornøyd [:)]

Tusen takk for pakken Johannes fikk[:)] 
Han fikk 2 gode bukser og en god genser, akkuratt det vi trenger nå[:D]

ORIGINAL: BrittKari

fikk hemmeligvenn gave i dag til odd andre[:)] åpner den på søndag og kommer med bilde da[:)]

den kjempe fine pakken vi fikk tror jeg det er Fertila som har sendt??
gutten var spå stor fornløyd at han fikk ha på seg klærne på bursdagen sin :)
passa godt gjor dem ,og fargen passa så godt til odd andre :)
tusen tusen takk :)

bukse,genser og sokker :)

koslig at dere likte gaven[:D]
tiden fløy fra oss og jeg fikk ikke laget noe fint kort slik jeg hadde tenkt.
Derfor ble det bare en vanlig hvit lapp jeg skrev på[8D]
Håper dere hadde en hyggelig feiring.[:D]

Tusen takk for gaven til Frida[:)] Hun fikk en kjempefint lilla fleecesett med sommerfugler på. Kjempegøy for Frida (og mammaen som liker så godt lilla[;)]) Vi ønsket oss faktisk fleecesett til bursdagen og[:)]

Tipper at vår hemmelige venn er *frk* og Oliver[:)]

Ja åsså fikk Frida og Celine hversin smarties og gomp og...glemte jeg helt ut..begge to ble kjempeglade for det[:)]

ORIGINAL: Hilde!

Tusen takk for gaven til Frida[:)] Hun fikk en kjempefint lilla fleecesett med sommerfugler på. Kjempegøy for Frida (og mammaen som liker så godt lilla[;)]) Vi ønsket oss faktisk fleecesett til bursdagen og[:)]

Tipper at vår hemmelige venn er *frk* og Oliver[:)]

jupp[:)]

Tobias har fått åpna gaven sin, og han ble så glad så glad! [:D][:D] Han fikk en Cars t-skjorte, og da han så den sa han bare "bilan!" og glisa kjempestort! I tillegg fikk han en ullbody, knallfin! [:D]
Bilde kommer senere i dag.

Vi gjetter at gaven kommer fra MammaTilLillesnuppa og søte Adelèn? [:)]

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

ORIGINAL: Skrållan

Tobias har fått åpna gaven sin, og han ble så glad så glad! [:D][:D] Han fikk en Cars t-skjorte, og da han så den sa han bare "bilan!" og glisa kjempestort! I tillegg fikk han en ullbody, knallfin! [:D]
Bilde kommer senere i dag.

Vi gjetter at gaven kommer fra MammaTilLillesnuppa og søte Adelèn? [:)]

Hehe...stemmer det ja [:)] Kom ikke på så mange hint, så det var nok ikke så vanskelig å gjette...hihi...
Håper t-skjorten passer da! De hadde ikke større str, men jeg måtte bare kjøpe den! Du får heller bytte den i noe annet evt...

Nei, var ikke så veldig vanskelig å gjette, hehe [:D]
T-skjorten ser bra ut den altså! Tror ikke vi trenger å bytte den [:)] Han har flere t-skjorter i den str, og han kan ha tynn genser under dem alle, hehe.

Oi har helt glemt å takke for gaven som O-A fikk på dagen sin [&o]
Men tusen takk [:D]
Han fikk en joggebukse og en genser med lynet (cars) på [:D]

Har ikke fått tatt bilder av det for kameraet mitt er ødelagt [&o]

Har ikke klart å finne ut hvem som er vår hemmelige venn [X(]
Er ikke så flink til å gjette på sånt [&o] Hehehe

Men igjen, tusen takk [:D]

Tusen takk førr gaven Sebastian fikk til bursdagen sin..[:)]

Han fikk 3 bodyer, et par sklisokker og en joggebukse. Kjempekjekt å bruke i barnehagen [:)]

Tuusen takk..[:)]

Jeg tror jeg vet hvem den hemmelige vennen er for jeg kjente igjen adressen..hihi [;)]

Back
Topp