Takketråd hemmelegven!

Mammapostei!

Elsker forumet
Fant ikkje nokon tråd eg eplemos, så eg laga ein, dei som ligg klistra er jo hauggamle!

Tusen takk til deg eplemos! Kjente igjen Aksel med ein gang [:D] (men eg fekk altså pakken i dag! visst det var meg du hinta til....)

Kjempeflott at du hadde huska Lava sjølv om eg gløymte ho på ønskelista denne gangen!

Visste du at me elska giraffar?

Var ei anna eg hinta til.
Men kjæmpeflott att du likte gaven.
Visste ikkje om att de likte giraffa nei.

ORIGINAL: eplemos

Hehe[8D] trudde det var meg eg! Men eg har verkeleg sjekka postkassa.... venter alltid på pakkar, så er ein fryd å henta posten... [:-]

Ungane likte pakkane og [:)]

Men finst det ein anna tråd? Er det fleire som har fått pakkar?

ORIGINAL: Mammapostei!

ORIGINAL: eplemos

Hehe[8D] trudde det var meg eg! Men eg har verkeleg sjekka postkassa.... venter alltid på pakkar, så er ein fryd å henta posten... [:-]

Ungane likte pakkane og [:)]

Men finst det ein anna tråd? Er det fleire som har fått pakkar?

Nei, du er den første som har meldt om mottatt gave. Men eg veit det er ei anna som må ha fått. For eg sendte til deg på Lørdag og du fekk den i dag. Og ho eine sendte for sikkert ei veke sia, og vennen har ikkje meldt fra endå.
Eg og elske pakka.

Hei[:D] Er meg du mener, har vært på ferie i ei uke ser du, så fikk ikkevite at jeg hadde fått gaven før idag.
Sofie fikk ei knallfin bukse med cardigan, en smekke og to par strømper... Utrolig fin gave som jeg tror jeg kan takke SORLAND for??? Er veldig god i tallkoder hehe..

Jeg skal prøve å få lagt inn bilde i kveld når ungene er i seng[:D] Jeg bruker nemlig litt tid på å få det til[:D]

Men tusen hjertelig takk, vi er veldig fornøyd[:D]

ORIGINAL: Mamma til 2 søte små

Hei[:D] Er meg du mener, har vært på ferie i ei uke ser du, så fikk ikkevite at jeg hadde fått gaven før idag.
Sofie fikk ei knallfin bukse med cardigan, en smekke og to par strømper... Utrolig fin gave som jeg tror jeg kan takke SORLAND for??? Er veldig god i tallkoder hehe..

Jeg skal prøve å få lagt inn bilde i kveld når ungene er i seng[:D] Jeg bruker nemlig litt tid på å få det til[:D]

Men tusen hjertelig takk, vi er veldig fornøyd[:D]

Er meg ja [:D]....da ble ikke tallrekka så vanskelig da, var nesten redd den ble for vanskelig. Satt jo her å telte bokstavene flere ganger for at jeg skulle være sikker på riktige tall [;)]

Bra du ble fornøyd med klærne, var moro å kjøpe noe annet enn gutteklær [:D]

http://img683.imageshack.us/img683/6886/img4631th.jpg

Min tålmodighet tar nå slutt[:D] Jeg får bare ikke til å legge inn bilde, men det går jo an å se hva jeg har fått i denne linken[:D] Er det mulig å være så lite flink på data???

Min tålmodighet tar nå slutt[:D] Jeg får bare ikke til å legge inn bilde, men det går jo an å se hva jeg har fått i denne linken[:D] Er det mulig å være så lite flink på data???

Prøve å legge inn bilde....

Det var et heidundrende stort bilde gitt [&:]

Edit: så fikk jeg forminsket det....litt lettere å se det da [;)]

Ja du fikk det til.... Hehe jippi

fikk hemmelig venn gave igår men der va ikke noe hint med i pakken?[8|]

bakpå posen sto der kalle klovn, veit ikke om det var hintet?

fikk iallfall skål og fat med sånn genialt sugekopp lignende under og en kleskrok formet som bil og ei leverposteiboks[:)]

aha! kan hintet være leverposteien???
isåfall tipper jeg Mammapostei?[:)]

er iallfal superfornøyd[:)] tusen takk til hemmelig venn[:)]

ORIGINAL: summer82

fikk iallfall skål og fat med sånn genialt sugekopp lignende under og en kleskrok formet som bil og ei leverposteiboks[:)]

Bilde :) Mammapostei er riktig ja [:)]

Haha! Stemmer! Har ikkje for vane å gje vekk leverpostei! ;) stod det Kalle Klovn? Sambo vore vittig då! Bra du var fornøyd!

Haha! Stemmer! Har ikkje for vane å gje vekk leverpostei! ;) stod det Kalle Klovn? Sambo vore vittig då! Bra du var fornøyd!

ORIGINAL: Sorland

Prøve å legge inn bilde....

så utruleg fin hemmeleg ven gåve! :-)

Ja me e knallfornøyd[:D][:D]

Uff..! Jeg klarer virkelig ikke å finne ut hvem som er min hemmelige venn :P Hintet var prins og prinsesse mamma, og da tenker jeg med en gang at det er en med to barn, en prins og en prinsesse, eller at det er en ''mamma prinsesse'' med en prins... Er litt sliten i dag[:'(]

Ihvertfall.. Ble kjempefornøyd med gavene, og snuppa kommer til å bli kjempe fin nå ja [:D]

Får ikke lagt inn bilder av gavene, for pc1 vi pleier å legge de inn på, vil ikke koble seg på nett, og denne tar ikke minnekort...

Men klærne kan jo beskrives :P

En blå fin kjole med blomstertrykk, innsekter og jordbær på, med tillhørende truse [:)]

En turkis stripete hello kitty kjole med lange ermer..[:)]

En rød og hvit rutete kjole med litt blonder på brystet, og en tillhørende solhatt...

[:D][:D][:D]

Her er link til hvem som er med og ønskelisten.

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20402769&mpage=1&key=

Ble fortsatt ikke noe klokere Eplemos, må bare gjette jeg :P Men lurer kanskje på om det er mammajuli/oktober?? Eller kanskje mammatil2søtesmå?? Huff og huff så dårlig jeg var på dette[:D]

Var nok meg[:D] Var det ikke en smokk også oppi?

Back
Topp