Takket ja til date.. Angrer :( * Oppdatert. 29 .*

Bringebærdrops

Elsker forumet
Møtte en på en kafe forrige uke som jeg kom i kontakt med.. Han virka jo hygglig, og vi har sendt noen meldinger fram og tilbake.. Til mårran i dag spurte han om vi ikke skulle "date" til fredagen, jeg takket ja.. Han har en datter, som han skulle ha i helga..

Men i stad snakka jeg med han i telefonen, og daten kunne absolutt ikke være hos han.. Siden han " bodde hos noen" for øyeblikket.  For meg betyr det at han bor hos mamman og pappan sin.. Han hadde til og med fått mamman til å ha dattra fredagen for at jeg ikke skulle komme til han.. Jeg er ferdig med menn som bor hos mamman og pappan sin, og jeg orker ikke å innlede noe til noen som gjør det igjen.. Men jeg har jo takka ja, hva hadde dere gjort? Bare datet på fredag, og blitt "ferdig" med det, eller avlyst?

Hva med å spørre om han bor hjemme, før du trekker konklusjonen :)?

Jeg hadde dratt og "forsket" litt nærmere. :) trenger ikke å forsette med å date hvis du ikke vil :)

UneMi skrev:
Hva med å spørre om han bor hjemme, før du trekker konklusjonen :)?

Jeg prøvde å grave, men han sa bare at det var " noen". Før han skifta samtaleemne... Syns det virker så dumt å sende melding " bor du hjemme?". :P

Hvis du liker ham og synes han virker som en bra fyr i utgangspunktet ser jeg ingen grunn til å ikke gi ham en sjanse og finne ut hvorvidt han faktisk bor hjemme. Dersom det er tilfelle kan det jo være mange årsaker til det også og det trenger slett ikke være noe annet enn et "mellomstopp". 

Du vet jo ikke om han bor hjemme, og hvis han gjør det kan det være mange grunner til det og det er fult mulig at det er bare midlertidig mens han feks leiter etter leilighet/hus. Gi han en sjangse du, han kan jo være drømmemannen :)

Labbeliten skrev:
Enten så er han drømmemannen i en midlertidig uheldig situasjon, eller så kan du toppe denne tråden. 

http://www.babyverden.no/Forum/Generell-diskusjon/Generelt/Din-kleinesterareste-date/1563681T/

Vinn vinn, spør du meg. Og det gjør du jo. Fram med glossen, scenen er din! 

Jeg tenkte også umiddelbart på denne, he he he!!

Sorry, TS ;) Men henger meg på de andre her. Møt han og spør han heller. :) 
Funker det ikke så funker det ikke. Det vet du ikke før du har prøvd ;) 

Men det virker som om daten skulle være hjemme hos han, sånn egentlig? På første date uten å kjenne han? 

Hvorfor ikke bare møte han på en kafe/resturant e.l. Kan jo hende han bor hos foreldrene (eller noen andre) sine mens han leter etter et sted å bo. Han synes jo tydeligvis ikke at det er en grei sit, i.o.m at han ikke ville si hvem "noen" er.
Taper ikke så mye mer enn en bortkastet kveld om det skulle gå skeis:)

Trone skrev:

Labbeliten skrev:
Enten så er han drømmemannen i en midlertidig uheldig situasjon, eller så kan du toppe denne tråden. 

http://www.babyverden.no/Forum/Generell-diskusjon/Generelt/Din-kleinesterareste-date/1563681T/

Vinn vinn, spør du meg. Og det gjør du jo. Fram med glossen, scenen er din! 

Jeg tenkte også umiddelbart på denne, he he he!!

Sorry, TS ;) Men henger meg på de andre her. Møt han og spør han heller. :) 
Funker det ikke så funker det ikke. Det vet du ikke før du har prøvd ;) 

Men det virker som om daten skulle være hjemme hos han, sånn egentlig? På første date uten å kjenne han? 

Hahaha! Så morsomme dere er. Og ja, jeg får gi meg ende over og si at dere har rett...

Men jeg flytter uansett sted på daten, siden han ville at den skulle være hjemme hos meg. Jeg flytter den ut, sånn at det er enklere å komme seg unna hvis det blir kleint, pluss at da vet han ikke hvor jeg bor :) ( på nettet står det en helt annen adresse en hvor jeg bor, uten at jeg aner hvorfor det gjør det... )

HeltUtAvDetBlå skrev:
Jeg hadde dratt og gitt han en sjangs. Det er jo kun snakk om en date. 

Enig, om du liker alt uten om bosituasjonen hans så hvorfor ikke? Det kan jo hende det er midlertidig. Om han har bodd en plass men måtte flytte pga noe så er det ikke alltid så lett å finne seg noe nytt, så han crasher med noen i mellomtiden.

Hva om han er den rette?

Ikke helt samme situasjon da men ikke helt gunstig bosituasjon her heller; Jeg bodde på sunnmøre og gubben i nord sverige når vi møttes, ikke akkurat perfekt for ett forhold med den avstanden der, vi ga det en sjangs. Men nesten 5 år senere har vi hus, barn og er kjempe lykkelig. Gi det en sjangs om du liker fyren, så tar du det derfra?

HeltUtAvDetBlå skrev:
Jeg hadde dratt og gitt han en sjangs. Det er jo kun snakk om en date. 

Samme her

Det er jo ganske vanlig å bo hjemme hos foreldrene midlertidig hvis man nettopp har vært gjennom et brudd, spesielt hvis man har barn. Er ikke alltid lett å finne en leilighet sånn umiddelbart.

Hadde absolutt gått på date, men hadde gjort som deg og flyttet den til "det offentlige rom" Lykke til og kos deg!!

Jeg hadde automatisk tenkt at han bor med eksen..
Men jeg hadde nok gått med på en date i det offentlig ja, også hadde jeg heller gravd litt mer da. For meg hadde det ikke vært aktuelt å date en som ikke er heeelt ferdig med et tidligere forhold/midt i et samlivsbrudd.. Men nå aner vi/du ikke hvor og hvorfor, så da er det verdt et forsøk i mine øyne

Frøkenfriken skrev:
Men jeg hadde nok gått med på en date i det offentlig ja, også hadde jeg heller gravd litt mer da. For meg hadde det ikke vært aktuelt å date en som ikke er heeelt ferdig med et tidligere forhold/midt i et samlivsbrudd.. Men nå aner vi/du ikke hvor og hvorfor, så da er det verdt et forsøk i mine øyne

det var faktisk det første jeg tenkte også...da er det bedre at han bor hos foreldrene sine faktisk :-p forøvrig er jeg enig med flesteparten her:-)

Jafseslafsaslappfis skrev:

Frøkenfriken skrev:

det var faktisk det første jeg tenkte også...da er det bedre at han bor hos foreldrene sine faktisk :-p forøvrig er jeg enig med flesteparten her:-)

Ja, det er jo egentlig mer logisk.. Jeg bare tenkte foreldre, siden det er det jeg har erfaring med. Det dreide seg om at foreldrene var et "mellomstopp", men han bor jo der ennå for tredje/fjerde året nå, 26 år. Så jeg orker ikke det en gang til. Men ja, ennå verre med eksen egentlig.. Jeg får grave litt i mårra, så får jeg se. Kanskje daten havner på "den kleineste daten" tråden, haha! Men jeg får i hvert fall sett på kon tiki på kino :D ( som vi skal) Er litt pyse og safer det skikkelig med kino når jeg ikke kjenner han så godt..

Back
Topp