Takker nok sikkert for meg også

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Har vært på ul idag etter mangen dagers spotting. Så nurket på ul men ingen hjerteslag også så det ut til at den hadde sluttet å vokse etter uke 5-6. Skal tilbake neste uke hvis ikke det har kommet ut av seg selv.

Så trist..

-Moni- skrev:
Har vært på ul idag etter mangen dagers spotting. Så nurket på ul men ingen hjerteslag også så det ut til at den hadde sluttet å vokse etter uke 5-6. Skal tilbake neste uke hvis ikke det har kommet ut av seg selv.

Så trist... Håper det går bra med deg.
Har vært igjennom akkurat det samme selv.. Mistet du graviditets symptomene eller?
Ønsker deg lykke til og håper det går fort over av seg selv :)

Det var trist å høre:-( lykke til videre:-)

marinapia skrev:

-Moni- skrev:

Så trist... Håper det går bra med deg.
Har vært igjennom akkurat det samme selv.. Mistet du graviditets symptomene eller?
Ønsker deg lykke til og håper det går fort over av seg selv :)

Har ikke hatt så mye symptomer men sånn hadde jeg det med datteren min å. men har hatt en liten følelse på at det ble  sånn etter blødningene kom. men synest det er ekkelt at fosteret har vært dødt i 3-4 uker uten at jeg har merket noen ting.

Mrs.Mona skrev:
Å nei! Så trist! Gode ønsker til dere. God klem

Sign! :-(

Så trist! Sender over en god klem! :(

Back
Topp