Takker for meg!

Ønskefrue

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Junibarna 2019
Septemberlykke 2024
Etter at vi så et sterkt bankende hjerte på ultralyd i går, søndag, begynte jeg å blø etter noen timer. Tenkte først at dette var på grunn av innvendig ul, men det har tatt seg opp. Blødd ganske kraftig i dag (mandag).

Etter MA i januar og mest sannsynlig SA nå trenger jeg en liten pause fra forum. Mest for å kunne sørge «alene».
Jeg trenger derfor noen som kan ta over terminlista for meg.

Håper alt jeg kan for at jeg kommer tilbake med gode nyheter, og kunne bli med hele veien til mars :Heartred Uansett gir vi ikke opp drømmen om lillebror eller lillesøster selv om alt føles tomt og vanskelig ut akkurat nå:smiley-angelic001

Lykke til, alle fine marsmammaer :Heartbigred

Nei og nei! [emoji20] [emoji20]
Jeg håper virkelig ikke det er en SA. Ring legen i morgen og be om akutt-time? Jeg kan forstå det virker håpløst men det ER jo flere som har opplevd å blø men som likevel ikke mister.. vet det er et innmari tynt håp å skulle klamre seg fast i.. Men jeg håper for din del [emoji173] [emoji21]

Sier som hun over her - det er jo en sjangs for at det fortsatt er et bankende hjerte er inne, så krysser fingrene for at det stemmer! :Heartred

Håper virkelig for din del at dette bare er uskyldige blødninger. Sender mange gode tanker din vei! Skjønner imidlertid godt hvordan du har det, har selv begynt å blø og merker at jeg bare orker å forberede meg på det verste.

Åååå! Få en time til ul! Jeg blødde kraftig og masse og kunne ikke tro noe annet enn at jeg mistet sist. Og det var uskyldig!

Har du smerter?

Gode klemmer!

Så trist å lese :( Sender masse varme tanker herfra!! Håper veldig på at det er uskyldig og at alt går bra!

Ånei! Leit å lese! Får satse på at det er en uskyldig blødning og at alt er bra! Bestill time til lege så du får vite det 100 %.. Jeg vet mange har blødd masse og likevel gått bra! Håper med deg [emoji173]️ [emoji120]

Synes dette er så fryktelig trist :(
Jeg håper du får se et bankende hjerte og at alt er fint.

Sender deg mange klemmer :Heartred
Husk og ta vare på deg selv uansett hva utfallet blir :Heartred

Så trist å lese! Forstår avgjørelsen din godt! Håper vi ser deg igjen her inne og at alt har gått bra :Heartred
Sender deg varme klemmer :Heartred

Åååå! Få en time til ul! Jeg blødde kraftig og masse og kunne ikke tro noe annet enn at jeg mistet sist. Og det var uskyldig!

Har du smerter?

Gode klemmer!

Ingen smerter, men forstår ikke at dette kan gå veien :confused005

Håper som de andre her at det er helt uskyldig og at det fremdeles er en liten spire med et bankende hjerte i magen din [emoji173]️ Har hørt om flere som har blødd mye, men som var like gravid likevel [emoji4]

Kjenner ei som blødde ofte og ganske mye frem til uke 18/19! Ungen er 3 år nå[emoji173]️ lykke til, tenker på deg:)

En SA er ikke smertefritt så jeg holder håpet oppe for deg enda![emoji256]

Men jeg hadde ingen smerter under MA’en heller. Blødningene har roet seg i kveld. Litt mindre enn en mens nå. Tidligere har det vært mye mer enn en vanlig mens for meg, men mye mindre enn da jeg hadde MA i januar (..blødning i hele 10 uker).

Har du vært hos legen? Må jo være en pine å ikke vite? :(

Ikke vært hos legen, men har snakket med jordmor.
Hun mente jeg mest sannsynlig går gjennom en SA. Ringer sykehuset over helgen for å høre om jeg fortsatt får komme på tul-timen min for å sjekke.

Back
Topp