Takker for meg

Turbo10na

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Da har jeg vært på oppfølgings Tul for å se, og ja hjertet banket fortsatt men er nok nesten 3 uker kortere enn mens termin, selvfølgelig kjipt å være tilbake i uke 7 men er bare glad det var hjerteaksjon. Men det betyr jo desverre at jeg ikke hører til i oktober gruppen lengre. Takk for alle gode ord damer, håper alt går fortsatt bra med dere og spirene deres ❤️ God påske ❤️

God påske og lykke til videre med spiren [emoji173]️

Trist at du forlater oktober, men godt det er liv <3 Lykke til videre!

Så godt å høre st det er bra med lille ihvertfall :) God påske! Lykke til videre med lille i magen :Heartred

God påske og lykke til videre[emoji173]️

Så bra at det var liv. Det må vi klappe i hendene for i alle fall. Masse lykke til.

God påske, og lykke til i novembergruppen :)

Masse lykke til videre i novembergjengen! :)

Så bra det er liv. Nå tenkte jeg «ånei, ikke enda en...». Sikkert kjedelig å bli flyttet tilbake, men når alt kommer til alt har det jo lite å si. Lykke til videre :)

Godt det var liv laga :) Har du ustabil syklus siden dette kan skje? I forhold til positiv test. Masse lykke til uansett ❤️

Godt det står bra til med den lille! :-) Lykke til videre!

Godt å.høre alt står bra til ❤ Lykke til videre i novembergruppa :)

Godt det var liv laga :) Har du ustabil syklus siden dette kan skje? I forhold til positiv test. Masse lykke til uansett ❤️
Ganske så stabil syklus men legen tror det er pga sa vi hadde i desember. Fikk mens til riktig tid men den var helt på bærtur ift mengde og lengde. Men men jeg klager ikke, jeg har en søt liten bamsemums me hjertebank ❤️

Så bra det er liv. Nå tenkte jeg «ånei, ikke enda en...». Sikkert kjedelig å bli flyttet tilbake, men når alt kommer til alt har det jo lite å si. Lykke til videre :)
Du har rett, var kjipt første dagen men nå er jeg bare overlykkelig for at det er liv, og i bunn å grunn er det det som betyr noe ❤️

Tusen takk damer ❤️ Kommer nok sikkert innom gruppa litt og sniker innimellom ;) masse lykke til med spirene :dummy1:

Back
Topp