Takker for meg

Klinkokos

Andre møte med forumet
Da takker jeg for meg.. Som jeg hadde mistanke om så har jeg nå opplevd min første MA. I 3 uker har jeg gått i uvisshet, så på en side var det godt å få noe bekreftet.. På UL var det to tomme fostersekker som ikke hadde utviklet seg som de skulle fra forrige gang. Utrolig trist.. Men men, sånt skjer og når var det "min tur" rett og slett..

Lykke til dere andre - nyt reisen!

:)

Da takker jeg for meg.. Som jeg hadde mistanke om så har jeg nå opplevd min første MA. I 3 uker har jeg gått i uvisshet, så på en side var det godt å få noe bekreftet.. På UL var det to tomme fostersekker som ikke hadde utviklet seg som de skulle fra forrige gang. Utrolig trist.. Men men, sånt skjer og når var det "min tur" rett og slett..

Lykke til dere andre - nyt reisen!

:)

Så leit. Gode tanker til deg :Heartred

Takk for lykke ønsker. Lykke til til dere og.

Så utrolig trist å lese :( Ta vare på deg selv, og masse lykke til videre - håper spiren snart sitter igjen!!

Så utrolig leit! Og selv om det er "vanlig" så er det ikke dermed sagt at det ikke er trist og vondt for den det skjer med.

Håper dere snart sitter med en positiv test igjen. Lykke til! ❤

Så trist å lese. Håper dere lykkes igjen snart [emoji173]️ Sender deg en god klem [emoji173]️

Så trist [emoji173]️ Ta godt vare på deg selv, og vær sammen med nære og kjære. Håper det snart sitter en spire igjen! [emoji177]

Masse lykke til videre :Heartred

Å nei å nei, nå ble jeg kjempe lei :( dette var bare trist...
Vet så utrolig godt hvordan det føles og det er ikke en opplevelse jeg unner noen..

Mange klemmer til deg, og håper du kommer snart tilbake! Ta vare på hverandre <3

Det var trist, lykke til videre.

Så utrolig trist [emoji17] Hadde selv en MA i fjor. Ta godt vare på dere selv, og masse lykke til videre [emoji173]️

Så trist. Lykke til med meir prøving, håper teste snart er positiv igjen ❤️

Back
Topp