takker for meg.

ECB

Glad i forumet
Da blir det ikke novemberbaby på meg. Var på ul idag pga småblødninger hele helgen. Viste seg at spiren har sluttet å utvikle seg for en god stund siden.
Ønsker dere alle lykke til videre å håper alle spirene deres sitter godt å trygt fram til termin.

Så trist å høre! :-(

Så trist :( Lykke til videre :Heartred

Sende dæ en go klem [emoji173]

Da blir det ikke novemberbaby på meg. Var på ul idag pga småblødninger hele helgen. Viste seg at spiren har sluttet å utvikle seg for en god stund siden.
Ønsker dere alle lykke til videre å håper alle spirene deres sitter godt å trygt fram til termin.
Nei så jævla urettferdig! Det var trist å høre <3 Lykke til videre!

Uff, det var trist å høre. [emoji17] Masse lykke til når dere er klare for å prøve igjen! [emoji173]

Håper virkelig jeg er siste som forlater novemberforumet. Med mindre noen av dere får flyttet termin til annen måned da

Det var leit å høre :( jeg vet hvordan det føles, men denne gangen håper jeg å slippe. Masse lykke til videre, tenker på deg [emoji173]

Skjønner hvordan du har det.. Ser ikke ut som det blir novemberbaby her heller [emoji22]

Lykke til videre [emoji173]

Tusen takk alle sammen Denne graviditeten var egentlig et utrolig stort uhell. Jeg og mannen var enige om at vi har nokk barn.
Men utrolig nok oppdaget vi begge at vi vil ha en til. Så vi har blitt enige om å prøve på nytt.

Back
Topp