Takker for meg:(

line02

Glad i forumet
Hei jenter:)
Har nå vært på ul etter mange uker med mye usikkerhet... Jeg kan nå krysse av ma fra listen, og med det har jeg vel vært igjennom det meste..3 sa,1 exu og nå 1 ma...
Begynner å lure på når det skal gå bra...

Jeg ønsker dere alle sammen masse lykke til videre, og krysser fingre og tær for at alle spirene deres holder seg der de skal frem til februar:)
Kommer nok til å snike litt her inne, hvis jeg får lov til det?<3

Mange klemmer fra meg
 
Uff så trist:( håper den sitter neste gang:)
 
:( så trist, håper den sitter neste gang . Klem ♡<3
 
Så utrolig trist å høre.. Hadde selv en sa i mai, og det var en stor påkjenning i seg selv. Jeg klarer ikke tenke meg hvordan dere har det. Håper alt går bra med deg. Vi som har bært frem ett friskt barn er virkelig privilegert. Krysser fingrene for dere videre!
 
Nei kjære deg så trist <3 sender mange klemmer! Håper du får en ordentlig utredning og tett oppfølging i prøving og neste svangerskap.
 
Blir bare så utrolig lei meg av å lese dette.. Gode tanker sendes til dere <3
 
Hei jenter:)
Har nå vært på ul etter mange uker med mye usikkerhet... Jeg kan nå krysse av ma fra listen, og med det har jeg vel vært igjennom det meste..3 sa,1 exu og nå 1 ma...
Begynner å lure på når det skal gå bra...

Jeg ønsker dere alle sammen masse lykke til videre, og krysser fingre og tær for at alle spirene deres holder seg der de skal frem til februar:)
Kommer nok til å snike litt her inne, hvis jeg får lov til det?<3

Mange klemmer fra meg

Så trist. Vet hvordan du har det :( Har dere startet på noen form for utredning?
 
Ja, startet utredning for habituell abort før jeg ble gravid nå.. Så har heldigvis stående time på Ahus for videre undersøkelser:)

Så godt å høre. Jeg har vært igjennom det og fått vite at jeg er bærer av kromosomfeil. Forhåpentligvis finner de svar hos dere også, slik at det blir lettere å akseptere det som har skjedd og ikke minst få hjelp. Det er bare å sende meg pm hvis du lurer på noe eller har behov for å prate :) god klem til deg!
 
Så trist å høre :( ikke mist håper kjære deg. Har mista mange ganger selv men har fortsatt håpet oppe.
Har du fått en skikkelig utredning?

Veldig trist :( får vondt av deg. Lykke til å mange varme klemmer fra meg <3
 
Back
Topp