Takker for meg :-)

Aprikosblomst

Elsker forumet
Ja, dere skjønner. Her endte det i SA, og jeg ble flyttet 1 uke tilbake (5+6) (derfor vistes ingenting på UL). Her har kroppen ryddet opp selv. :-) Trøster meg med at dette var riktig av kroppen å gjøre, om den lille ikke var levedyktig.
Selvfølgelig er dette trist, men jeg er enda ung. Denne graviditeten var jo ikke planlagt, men i disse ukene har det virkelig gått opp for meg hvor mye jeg ønsker en liten en med verdens beste kjæreste ved min side! Så nå har vi bestemt oss for å bli prøvere ;-) Satser på en 2015 baby!
Lykke til videre til alle dere mammaer! :D

Så trist å høre:( en mager trøst, men er jo som regel en grunn til at man aborterer tidlig i svangerskapet. Det høres ut som du er ved godt mot. Som du sier, du er jo ung, og har mange muligheter foran deg. Ønsker dere masse lykke til fremover. Håper du snart er gravid igjen og at det går hele veien frem:)

Så trist :( sender deg en god klem! Lykke til videre! Håper du blir raskt gravid igjen og at det holder hele veien :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så trist! Håper en ny spire sitter fort!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var trist å høre :( ønsker deg lykke til med prøvinga :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk for gode klemmer, jenter! Kommer nok til å snoke en del for å se hvordan det står til med dere :)
Håper også spiren sitter raskt igjen, og at det går bra hele veien! :) Kan ikke gjøre annet enn å være positiv, for jeg har mange muligheter foran meg. Skal ikke stresse noe som helst, bare unngå prevensjon og hoppe til sengs så ofte vi kan ;) Hihi. Må bare se det positive i dette: jeg VET at jeg kan bli gravid :) Jeg følte meg trist og tom da det hele startet, men jeg kan ikke gruble meg i hjel over hva som skjedde. Livet går videre. Plutselig står jeg der med to streker igjen :)

Trist :( Vet hvordan det er.. Masse lykke til videre! Måtte spiren sitte fort igjen!! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Å så trist. Opplevde selv SA og selv om man bare har vært gravid noen uker blir man knyttet til den lille spiren. Ønsker deg masse lykke til <3 <3 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, så trist. Vet hvordan det er, hatt en SA selv, ingen kjekk opplevelse. Håper en ny spire sitter fort :)

Leit å høre! Lykke til videre!

God klem til deg og lykke til med prøvingen, er jo masse glede i det også :)

God klem til deg! Kjem til å savne deg, så du må gjerne sjå innom oss ja :) krysser fingrene for neste spira ❤️

Ånei, det var trist :( God klem til deg <3
Godt at du ser slik på det, å prøver til igjen med godt mot! :)
Masse lykke til med prøvingen, håper det sitter en liten spire igjen snart <3

Uf, å miste er trist uansett. Been there done that. Ble faktisk gravid igjen med en gang, rakk aldri å få igjen mensen:) er fortsatt inne å sniker på september. lykke til videre, håper den siter neste gang :)

Så trist! :-( Men du får ha masse lykke til videre med prøvingen, så sitter nok den lille spira snart! :-)

Uff det er trist og miste, har mistet selv, men var ganske langt på vei og det var dødfødsel i uke 28+2 :( Men jeg rakk få en mensen så var jeg gravid igjen, så masse lykke til dette vil gå kjempe bra for oss alle :)

Uff:( jeg har også hatt to spontanaborter og en dødfødsel! Men som du sier, det er ingenting man kan gjøre, og livet går faktisk videre <3 masse lykke til med prøving, den nye spira sitter nok om ikke lenge:)

Back
Topp