Takker for meg...

Medusa_83

Forumet er livet
Jeg har ikke vært spesielt aktiv her, siden jeg hele tiden, allerede før positiv test, har mistenkt at det ikke skulle gå denne gangen.

Etter flere undersøkelser og blodprøver i de tre siste ukene, fikk jeg endel endelig bekreftet det jeg har trodd hele tiden.. Exu.

Så på fredag ble jeg operert, og de fjernet høyre eggleder. Ellers så det fint ut hos meg, og vi kan snart begynne å prøve igjen:)

Jeg håper dere får flotte svangerskap, alle sammen! Nyt de voksende magene, sparkene og ikke minst de herlige nurkene dere skal få til høsten:) Skulle ønske jeg skulle følge dere videre, men sånn ble det ikke denne gangen, dessverre...

Masse lykke til videre!

Åh nei :( Håper spira deres sitter fort igjen, kjære deg. Uff dette var ikke noe godt å lese :(

:(
Håpe virkelig at spiro sitte når dåka ska fortsetta prøvingo :)

Så trist:(Håper det klaffer snart igjen for dere og lille spire sitter godt:)Lykke til videre:)

Så synd :( Lykke til videre! Uff, syns det er for mange som faller fra her...

Kan jeg bare spørre helt kjapt om hva Exu står for?

Sent from my iPhone using BV Forum

Så synd :( Lykke til videre! Uff, syns det er for mange som faller fra her...

Kan jeg bare spørre helt kjapt om hva Exu står for?

E vel svangerskap utenfor livmora

Uff trist:( lykke til med neste spire!

Sent from my iPad using BV Forum

Jo, men nøyaktig hva det står for ;)

No har eg googla t deg :)

Exu
EXU er en forkortelse for Ekstrauterin Graviditet.

En graviditet udenfor livmoren (ekstrauterin graviditet eller ektopisk graviditet) forekommer hvis det normalt befruktede egget fester seg et annet sted enn i livmorens slimhinne.

No har eg googla t deg :)

Exu
EXU er en forkortelse for Ekstrauterin Graviditet.

En graviditet udenfor livmoren (ekstrauterin graviditet eller ektopisk graviditet) forekommer hvis det normalt befruktede egget fester seg et annet sted enn i livmorens slimhinne.

Tusen takk! :) Jeg tenkte ikke på å Google selv siden jeg tenkte det kanskje var "hjemmesnekra" forkortelse :P Haha...
Takk igjen :)

Uff, dette var veldig trist :( Jeg har ikke ord. Håper alt går bra med deg, og lykke til videre. Klem <3

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Kjempe trist!! :-( Lykke til videre. Krysser fingre og tær for en ny spire ganske kjapt <3

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Så trist :(

Huff,så trist. Hadde du mye smerter?
Nja.... Jeg hadde litt smerter for et par uker siden, men ikke sånn uholdbart. Men når jeg hadde småblødninger kombinert med lette, men rimelig konstante smerter i en side, ga jeg meg ikke, og fikk utredning på sykehuset. Heldigvis har forløpet vært udramatisk, men kjenner jo at det er litt kjipt å mangle en eggleder... Og så synes jeg veldig synd på den lille spiren min som gjorde den fatale feilen å feste seg på galt sted :(

Håper bare vi får til en til...

Takk for støtten, jenter :)

Back
Topp