Takker for meg

LilleFly

Andre møte med forumet
Da har vi vært på UL på riksen, etter de fant hevelse på 10 mm i nakken på Oul på fredag.
Lille snupp i magen har brokk i mellomgulvet, så leveren (som skal være i magen) har flyttet seg opp i brystkassen- og dermed klemmer lungene sammen så de ikke får utviklet seg, og hjertet har nesten byttet side pga plassmangel.. Mest sannsynlig en kromosomfeil også, men det kunne de ikke si helt sikkert før fostervannprøven kommer tilbake.

Nesten "godt" å vite at når det først var noe galt, så var det så ille at vi slapp å ta en avgjørelse! Legene mener at hun ikke vil kunne overleve, og jeg skal inn på sykehuset på fredag for å "føde".
Grugleder meg litt til å se henne, og gruer meg til å måtte svare på; hvor blir det av magen din da? Burde jo være mye større nå snart...
Huff, men sånn er det vel. Får håpe at det vil gå bedre ved en annen anledning, selv om mannen er veldig skeptisk til flere barn akkurat nå. Jeg er klar ganske snart kjenner jeg, føler noe mangler i familien vår :)

Masse lykke til med nyyydelige babyer jenter :)

Dette gjorde vondt å lese, kjære deg!
Ta godt vare på hverandre! Ord blir så fattige når ting som dette skjer!
Lykke til på fredag, håper alt går bra tross omstendighetene!
Masse gode klemmer sendes til deg og dine <3

Jeg er veldig lei meg på dine vegne. Ta vare på hverandre. <3

Så forferdelig :( kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.. god klem til deg! Ønsker deg lykke til videre!

Så utrolig trist:( Ønsker dere alt godt og lykke til:) Klem

Dette var veldig trist å lese. Jeg føler med dere, og håper dere får den hjelp og støtte dere trenger i tiden fremover. Ta godt vare på hverandre!

Så trist :(
Lykke til på fredag!

Må bare komme med en oppdatering! (ts her) Etter noen timer med modningspiller på sykehuset gikk vannet og vi fikk i dag en bitteliten jente- som var heeelt perfekt. Sprøtt å se de små føttene, hendene og ikke minst ørene. Minimini :)
Var jo så bekymret for at det ville bli fælt, men var så godt å se henne, og å se at alt var som det skulle (utenpå vel å merke). Måtte bare si at det var en god opplevelse- selv om det er en tragisk situasjon ;)

God sommer og igjen- takk for meg :)

Så bra at det ble en fin opplevelse selv om det var trist :) ja, de er jo helt ferdig selv om de er så små. Mini menneske :) stor klem :)

Back
Topp