Takker for meg..........

hæppi28

Glad i forumet
Det ble en kort visitt for min del her inne på juni.....hadde blødning i dag. Ringte og fikk komme til ul på privat klinikk. Og der var der nok ikke noe liv..........:'( var i uke 10 i dag -trodde jeg.....i følge legen hadde nok embryoet stoppet opp i uke 6. Tenk å gå i en hel måned og tro man er gravid da......triste greier....har blitt litt tårer i dag ja. En trøst er vår fantastiske jente på 2 1/2 år og som jeg sier "jaja, det fins de som har det verre enn oss". Men litt trist og tom er jeg uansett i dag...
Ønsker dere andre masse lykke til. Å bli mamma er det beste jeg har opplevd. Klemmer fra meg.

så forferdelig trist.. kos deg masse med den fantastiske jenta di nå <3 så håper jeg spiren snart klamrer seg fast igjen hos deg. ta vare på deg selv nå!

tuuusen takk. Det var jo så enkelt med nr 1, så at det her skulle skje, var litt trist. Men det var nok en mening med det da. Så satser jeg det sitter bedre neste gang :)

Huff så trist da :( Håper virkelig det klaffer igjen så fort dere er klare for det. Mange klemmer herifra

Ånei!:( Det var trist:( Jeg gikk "bare" 2 uker(altfor lenge!) med uoppdaget MA, det var forferdelig når det endelig ble oppdaga.. Mister litt tillit til kroppen sin når den ikke ordner opp:(

Valgte du tabletter eller utskrapning? Har hatt 2 utskrapninger, bare spør om du lurer på noe!

takk. støtten deres betyr mye for meg selv om jeg såvidt har vist meg her inne. TAKK :)
jeg fikk bare utdelt fire stikkpiller som skulle "oppi der". tok de for tre timer siden. så ligger jeg bare her og lurer på om det skal gjøre vondt og når jeg skal blø...
var inne hos legen i 5 minutt og sjekket. og det var 975 kr takk...dyrt med dårlige nyheter.
og motet holdes oppe :)

Huff, så trist:-/ håper du blir gravid igjen så fort som mulig når dere er klar for å prøve igjen:) Masse lykke til! Go' klem

Så trist! Er tungt å miste, håper bare det klaffer fort igjen, så fort du er klar igjen.. Kos deg med jenta di og ta vare på deg selv!

Huff... Håper du får støtte nok hjemme da. Og håper det ikke gjør vondt, det er jo totalt unødvendig... Nok en klem sendes herfra.

Så trist å høre. Håper spira sitter så fort du er klar for det igjen, og klorer seg fast i 9 mnd.

Uff, det er grusomt :( Har vært gjennom det altfor mange ganger selv.. Det kommer til åbli bedre, men det vil nok sitte i kroppen din likevel. Håper dere får det til raskt når dere er klare igjen. Klem

Så trist. Er virkelig ikke noe gøy og miste, selv mistet eg i 11+5 en gang, men da trodde de det hadde vært dødt fra uke 9.. Sender deg en stor klem

får helt vondt av deg! synes det er rart at kroppen ikke sier ifra før etter så lang tid! Håper det går bra med deg og at du snart blir mamma igjen <3

Back
Topp