Takker for meg:(

2Solstråler

Flørter med forumet
Ja da takker jeg for meg her inne:/ lagt inn på sykehuset med Xu... De syntes det var utrolig rart at legen min ikke har oppdaget det tidligere...Ønsker alle andre lykke til å har bestemt at resten av spirene her inne sitter i 40 uker!:)

2Solstråler skrev:
Ja da takker jeg for meg her inne:/ lagt inn på sykehuset med Xu... De syntes det var utrolig rart at legen min ikke har oppdaget det tidligere...Ønsker alle andre lykke til å har bestemt at resten av spirene her inne sitter i 40 uker!:)

så trist :(
hva er Xu??

Graviditet i eggstokken:/ kom som et sjokk med tanke på at legen ikke har ytret noen form for bekymring:(

2Solstråler skrev:
Graviditet i eggstokken:/ kom som et sjokk med tanke på at legen ikke har ytret noen form for bekymring:(

hvordan fant du ut det??
hva skjer nå da? kan dem ta bort fosteret uten å ødelegge eggstokken din??

Fant ut ved at hcg nivået steg unormalt samt store smerter i mage å underliv:/ en enkel ul konstaterte det... Vet ikke videre om konsekvenser senere. Noen som har vært igjennom dette før å Vet litt?? Føler jeg får liten info men god pleie da:)

Det var utrolig trist å høre :( Desverre er det ikke alltid legene oppdager det de bør.. Lykke til på sykehuset og tiden fremover..

Det var leit å høre. Det er ikke lett å diagnostisere før det har gått noen uker, så det er ikke unormalt at legen ikke oppdaget det.
De mistenker det samme hos meg også nå, pga mye smerter og dårlig hcg stigning. Skal på UL på torsdag for å sjekke.

Lykke til videre, håper det går bra med deg!

*ønskergullnr2* skrev:
Det var utrolig trist å høre :( Desverre er det ikke alltid legene oppdager det de bør.. Lykke til på sykehuset og tiden fremover..

Masse lykke t framover Klæm :)

Jeg har hatt det de kaller tubal abortion. Det vil si at egget ble sittende fast mellom eggleder og livmor. Veldig smertefullt! Men ble oppdaget med UL. Jeg fikk beholde mine eggledere. Hva som kan være komplikasjoner ved xu aner jeg ikke. Spør legene rundt deg. Veldig trist å høre at du må gjennom dette. Ønsker deg masse lykke til og håper det går deres vei veldig snart :)

Det var trist å høre. Lykke til fremover.

nitta skrev:

sign

nitta skrev:

Hemmelig en stund! skrev:
Det var leit å høre. Det er ikke lett å diagnostisere før det har gått noen uker, så det er ikke unormalt at legen ikke oppdaget det.
De mistenker det samme hos meg også nå, pga mye smerter og dårlig hcg stigning. Skal på UL på torsdag for å sjekke.

Lykke til videre, håper det går bra med deg!

Hvordan gikk kontrollen din??:)

Back
Topp