Takker for meg!, litt oppdatert

solstråla84

Forelsket i forumet
Jeg begynte å blø for 2 timer siden, øker på. Tror ganske sikker det er en SA.[:(]
Dere må ha masse lykke til i svangerskapet! Klem fra meg

.......................................................................................................................

Blødde en del i do inatt og litt nå på morgenen. Unnskyld detaljer, men inatt kom det en liten slimpose med en mørk prikk på.
Den var på størrelse med et knappenålshode. Lurer på om dette var lille spiren. [&o]Det som er rart er at jeg har ikke vondt..
Er det andre som har hatt SA , som kan fortelle meg litt? Hva skal jeg gjøre? Føler meg bare tom og trist, vanskelig å være glad
og tilstede for gutta mine.

ORIGINAL: Trone

Off.... [:(][:(][:(][:(] Jeg krysser fingrene for at det var en ufarlig blødning og ikke en SA! [:(]

Off.... [:(][:(][:(][:(] Jeg krysser fingrene for at det var en ufarlig blødning og ikke en SA! [:(]

Ånei! Jeg håper som de andre at det er en ufarlig blødning, du må gjerne (hvis du orker, selvsagt), holde oss oppdatert!

Sender deg mange klemmer og gode tanker.

signerer

ORIGINAL: Pink moon

Sign
Trøsteklem

Så trist at du må igjennom dette.[:(] Det er skikkelig deprimerende. Håper virkelig du tar feil, selv om det høres ut som en SA.

Huff så trist [:(][:(][:(]
da jeg opplenvde sa i februar fikk jeg kraftige smerter sånn at jeg ikke klarte å stå..
det var akkurat som en åpen foss der nede (unnskyld detaljer) og det kom store slimete klumper.. [&o]
ta deg en tur til GU.. først og fremst til legen tror jeg..

masse lykke til.. håååååper at det ikke var spira som kom ut [8|]

hei tenker på deg, det er ikke noen god situasjon. tenkte jeg skulle fortelle hvordan min SA var. vi er jo alle forskjellige, men tenkte jeg skulle si hvordan det var for meg. jeg fikk først en liten blødning. så vidt det var noe den ene dagen. morgenen etter så blødde jeg som bare det når jeg stod opp. hadde veldig vondt i ryggen og vondt for å gå. å blødde i ca en uke. jeg reiste så til jordmor som mente at jeg måtte reise på ul. og det er jeg veldig glad for at jeg gjorde for da slapp jeg å lure på om det hadde gått bra og i tilegg så har jeg det i journalen min om det i verste fall skulle skje flere ganger.
så det anbefaler jeg deg å gjøre!
IKKE for å gi deg falske forhåpninger men det hender jo at man kan ha mistet en tvilling og det er en igjen eller at man kan blø av andre grunner. men du kan jo prøve å få en ultralyd for å være sikker.

ble litt langt det her, men ønsker deg masse lykke til!

Tusen takk for at dere har villet dele deres erfaringer og for å gitt meg råd!!Herlig gjeng her på februarforumet![;)]

Sambo fikk mer reaksjon på det hele igår og idag, han er så stille og vil ikke prate så mye. Det er så vanskelig, unner ingen dette her..[:(]
Jeg blør fortsatt, men ikke like mye som natt til igår.

Tenker å dra til fastlegen i morgen, får vel et mer sikkert svar på det som har skjedd[&o]. oppdaterer igjen i morgen, men orker nok ikke være her inne så mye før det.

Back
Topp